Hop til indhold

Aktivitets kugle


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Ved ikke lige om den går under adfærd.....

 

Men kan en aktivitets kugle stresse hvalpe?

 

Ja, sagtens, det er ikke godt at bruge til alenehjemme træning :-)

 

Der er et fyldt ben eller en kong bedre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør vi skam heller ikke, den kan sidde fast mange steder.

 

Hvis han nu tit tisser imens eller lige efter at han har leget med den, burde man så pakke den væk?

 

Jeg ved godt han kun er hvalp og 12 uger, men de sidste 3-4 dage har vi ikke haft indendørs uheld, lige indtil i dag, da han legede med kuglen. og så var det imens og næsten lige efter, at han tissede, 2 små tåre.

 

Fyldt ben, skal man så trække noget fra fodderet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det gør vi skam heller ikke, den kan sidde fast mange steder.

 

Hvis han nu tit tisser imens eller lige efter at han har leget med den, burde man så pakke den væk?

 

Jeg ved godt han kun er hvalp og 12 uger, men de sidste 3-4 dage har vi ikke haft indendørs uheld, lige indtil i dag, da han legede med kuglen. og så var det imens og næsten lige efter, at han tissede, 2 små tåre.

 

Fyldt ben, skal man så trække noget fra fodderet?

 

Jeg synes ikke du skal trække noget fra foderet, du kan fylde det med leverpostej og lidt foderkugler og putte det i fryseren, det samme med kongen.

 

En hvalp skal spise en del og jeg synbes bare man skal holde øje med den.

I tråden for hjemmelavede madvarer er der opskrifter på hjemmelavet leverpostej til hunde, jeg bruger hjemmelavet hundemad :-)

 

Måske tisser han bare fordi han bliver meget optaget, hvordan er han ellers når han leger med den?

Link til indlæg
Del på andre sites

J

Måske tisser han bare fordi han bliver meget optaget, hvordan er han ellers når han leger med den?

 

Livlig.

Sparker til den.

Bruger snuden.

Når der så lige ikke sker noget, får den et gø og så slæber han den hen på sin plads og prøver at tygge hul i den. Der triller jeg den væk, hvis den er fuld/halvt fyldt, eller tager den fra ham, når den næsten er tom, da han ikke kan få de sidste 4 stykker ud. Så bytter vi med en godbid eller et af hans tyggeben.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Livlig.

Sparker til den.

Bruger snuden.

Når der så lige ikke sker noget, får den et gø og så slæber han den hen på sin plads og prøver at tygge hul i den. Der triller jeg den væk, hvis den er fuld/halvt fyldt, eller tager den fra ham, når den næsten er tom, da han ikke kan få de sidste 4 stykker ud. Så bytter vi med en godbid eller et af hans tyggeben.

 

Jeg tror han bliver optaget af den umiddelbart ynes jeg ikke det lyder som stress, men som at han bliver meget optaget og ivrig :-)

 

Godt du ikke lader ham bide i den, det skal han ikke bruge foderbolde til :-)

 

Hvornår under det tisser han så?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke lagt mærke til om der er et mønster i hans tisseri, om det er når den bliver udfordrende eller om det er når der ikke sker nok.

 

Men jeg må jo holde øje med om han bliver tosset af den, og indtil da, må vi jo bare gøre det en gang imellem.

 

Har lige været nede og købe et ben med stads i, det er nu mægtig sjovt at se ham med det, hvordan det hele er lidt underligt. Hvordan får man ligesom snasket ud af et ben, når man nu ikke lige gider at bruge tungen :confused:

Så det bruger han lidt tid på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...