Hop til indhold

Allergi?

LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Så er Ronja begyndt at tabe håret på hovedet, især ørene igen :cry:

Det ligner meget sådan som hun så ud dengang hun fik Olivers, nu har hun har ikke tygge røde ører.

Kan det være allergi af en slags?

Kan det vente til januar/februar når vi bliver indkaldt til vaccination? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Så er Ronja begyndt at tabe håret på hovedet, især ørene igen :cry:

Det ligner meget sådan som hun så ud dengang hun fik Olivers, nu har hun har ikke tygge røde ører.

Kan det være allergi af en slags?

Kan det vente til januar/februar når vi bliver indkaldt til vaccination? :-)

Det kan sagtens være allergi :cry:

Jeg syntes du skal få en tid ved en der har forstand på hudproblemer/allergi hurtigt muligt - de dyrlæger der måske ikke har så meget forstand på det, vil ofte bare give hunden noget binyrebarkhormon og det tager evt symptomer her og nu, men er noget giftigt stads og det hjælper ikke i længden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan sagtens være allergi :cry:

Jeg syntes du skal få en tid ved en der har forstand på hudproblemer/allergi hurtigt muligt - de dyrlæger der måske ikke har så meget forstand på det, vil ofte bare give hunden noget binyrebarkhormon og det tager evt symptomer her og nu, men er noget giftigt stads og det hjælper ikke i længden.

Hvor finder man sådan nogen? Skal man henvises fra dyrlægen eller hvordan fungere det? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Hvor finder man sådan nogen? Skal man henvises fra dyrlægen eller hvordan fungere det? :genert:

Binyrebark hormoner er noget dyrlægen giver.. Min dyrlgæer siger det forkorter deres liv..

De ville have min kat skulle ha været på et resten af hans liv, jeg valgte så at lade ham aflive istedet for.. Syntes ikke det lød særlig sundt, især ikke når de ikke kunne garanetere det ville virke :S

Men før aflivelse prøvede jeg så også flere forskellige tørfoder og til sidst barfede jeg og prøvede flere forskelligt slags kød, så til sidst valgte jeg at give ham fred..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Kan lige se på dyrlægens hjemmeside, at de har en dyrlæge (kan ikke huske om det er vores :oops::oops:) som er meget interesseret i hudlidelse.

Kan det evt. være en mulighed at få ham til at kigge på det? :hmm:

Det burde hvertfald ikke kunne skade :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Binyrebark hormoner er noget dyrlægen giver.. Min dyrlgæer siger det forkorter deres liv..

De ville have min kat skulle ha været på et resten af hans liv, jeg valgte så at lade ham aflive istedet for.. Syntes ikke det lød særlig sundt, især ikke når de ikke kunne garanetere det ville virke :S

Men før aflivelse prøvede jeg så også flere forskellige tørfoder og til sidst barfede jeg og prøvede flere forskelligt slags kød, så til sidst valgte jeg at give ham fred..

Hvad fejlede katten? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites