LiseLyholm&Ronja Skrevet December 29, 2010 Rapporter Share Skrevet December 29, 2010 Så er Ronja begyndt at tabe håret på hovedet, især ørene igen Det ligner meget sådan som hun så ud dengang hun fik Olivers, nu har hun har ikke tygge røde ører. Kan det være allergi af en slags? Kan det vente til januar/februar når vi bliver indkaldt til vaccination? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Så er Ronja begyndt at tabe håret på hovedet, især ørene igen Det ligner meget sådan som hun så ud dengang hun fik Olivers, nu har hun har ikke tygge røde ører. Kan det være allergi af en slags? Kan det vente til januar/februar når vi bliver indkaldt til vaccination? Det kan sagtens være allergi Jeg syntes du skal få en tid ved en der har forstand på hudproblemer/allergi hurtigt muligt - de dyrlæger der måske ikke har så meget forstand på det, vil ofte bare give hunden noget binyrebarkhormon og det tager evt symptomer her og nu, men er noget giftigt stads og det hjælper ikke i længden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Jeg ville tage til dyrlgæe og evt. få tjekket for ringorm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Det kan sagtens være allergi Jeg syntes du skal få en tid ved en der har forstand på hudproblemer/allergi hurtigt muligt - de dyrlæger der måske ikke har så meget forstand på det, vil ofte bare give hunden noget binyrebarkhormon og det tager evt symptomer her og nu, men er noget giftigt stads og det hjælper ikke i længden. Hvor finder man sådan nogen? Skal man henvises fra dyrlægen eller hvordan fungere det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Hvor finder man sådan nogen? Skal man henvises fra dyrlægen eller hvordan fungere det? Enten søg herinde eller spørg - jeg kender ingen i dit område Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Hvor finder man sådan nogen? Skal man henvises fra dyrlægen eller hvordan fungere det? Binyrebark hormoner er noget dyrlægen giver.. Min dyrlgæer siger det forkorter deres liv.. De ville have min kat skulle ha været på et resten af hans liv, jeg valgte så at lade ham aflive istedet for.. Syntes ikke det lød særlig sundt, især ikke når de ikke kunne garanetere det ville virke Men før aflivelse prøvede jeg så også flere forskellige tørfoder og til sidst barfede jeg og prøvede flere forskelligt slags kød, så til sidst valgte jeg at give ham fred.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Kan lige se på dyrlægens hjemmeside, at de har en dyrlæge (kan ikke huske om det er vores :oops:) som er meget interesseret i hudlidelse. Kan det evt. være en mulighed at få ham til at kigge på det? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Kan lige se på dyrlægens hjemmeside, at de har en dyrlæge (kan ikke huske om det er vores :oops:) som er meget interesseret i hudlidelse. Kan det evt. være en mulighed at få ham til at kigge på det? :hmm: Det burde hvertfald ikke kunne skade Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Binyrebark hormoner er noget dyrlægen giver.. Min dyrlgæer siger det forkorter deres liv.. De ville have min kat skulle ha været på et resten af hans liv, jeg valgte så at lade ham aflive istedet for.. Syntes ikke det lød særlig sundt, især ikke når de ikke kunne garanetere det ville virke Men før aflivelse prøvede jeg så også flere forskellige tørfoder og til sidst barfede jeg og prøvede flere forskelligt slags kød, så til sidst valgte jeg at give ham fred.. Hvad fejlede katten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Hvad fejlede katten? Foder allergi der bare blev værre og værre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Foder allergi der bare blev værre og værre Øv hvor træls! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts