Hop til indhold

Specialbygget bur i Vestdanmark

Dorte
 Share

Recommended Posts

Jeg har googlet lidt rundt efter firmaer (smede), som laver bure efter mål og har da også fundet et par stykker, men de ligger på den forkerte side af broen.

Der er jo selvfølgelig Hakon i Ølgod, men deres bure ikke er lige min stil - synes der er for meget træ ...

Kender I til andre på min side af Storebælt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Har du overvejet grundigt om meget træ er så træls en ting?

Fordelen ved træ er jo, at det minimerer hår i bilen... meget og man slipper for våd hund i hele bilen, hvis den er våd og ryster sig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har googlet lidt rundt efter firmaer (smede), som laver bure efter mål og har da også fundet et par stykker, men de ligger på den forkerte side af broen.

Der er jo selvfølgelig Hakon i Ølgod, men deres bure ikke er lige min stil - synes der er for meget træ ...

Kender I til andre på min side af Storebælt?

Har du et link til dem i ølgod???

Overvejer nemli bur til min bil.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du overvejet grundigt om meget træ er så træls en ting?

Fordelen ved træ er jo, at det minimerer hår i bilen... meget og man slipper for våd hund i hele bilen, hvis den er våd og ryster sig :-)

Jeg havde nu ikke tænkt mig at ville have tremmer hele vejen rundt, men tænkte bare, at træ hurtigt bliver sådant lidt nusset og suger alting til sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg havde nu ikke tænkt mig at ville have tremmer hele vejen rundt, men tænkte bare, at træ hurtigt bliver sådant lidt nusset og suger alting til sig.

Det kommer an på hvad for noget træ det er lavet i - de bure jeg har set har været lavet med bund og sider i samme slags plader som trailerbunde er lavet i... de suger ikke noget og kan vaskes af i sæbevand :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...

Jeg har mailet lidt med AM-handel, som sælger bure.

Han foreslår det her til min bil, som han mente burde kunne være i bilen

http://www.am-handel.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=70&category_id=15&option=com_virtuemart&Itemid=3

Men hvis det kan være, så burde det her da også kunne være der - umiddelbart ser der ud til at være mere plads i det her

http://www.am-handel.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=43&category_id=15&option=com_virtuemart&Itemid=3

Link til indlæg
Del på andre sites