Dorte Skrevet December 29, 2010 Rapporter Share Skrevet December 29, 2010 Jeg har googlet lidt rundt efter firmaer (smede), som laver bure efter mål og har da også fundet et par stykker, men de ligger på den forkerte side af broen. Der er jo selvfølgelig Hakon i Ølgod, men deres bure ikke er lige min stil - synes der er for meget træ ... Kender I til andre på min side af Storebælt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Hvilke mål skal du bruge? Vi har jo fået ny bil, og der er ikke plads til buret Bur er her Det er "hamonika" bur og kan foldes ind og ud i længden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Hvilke mål skal du bruge? Vi har jo fået ny bil, og der er ikke plads til buret Bur er her Det er "hamonika" bur og kan foldes ind og ud i længden Det kan jeg desværre ikke bruge Jeg skal bruge et dobbelt + der skal tages hensyn til en læssekant. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Har du overvejet grundigt om meget træ er så træls en ting? Fordelen ved træ er jo, at det minimerer hår i bilen... meget og man slipper for våd hund i hele bilen, hvis den er våd og ryster sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Jeg har googlet lidt rundt efter firmaer (smede), som laver bure efter mål og har da også fundet et par stykker, men de ligger på den forkerte side af broen. Der er jo selvfølgelig Hakon i Ølgod, men deres bure ikke er lige min stil - synes der er for meget træ ... Kender I til andre på min side af Storebælt? Har du et link til dem i ølgod??? Overvejer nemli bur til min bil.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Har du et link til dem i ølgod??? Overvejer nemli bur til min bil.. Selvfølgelig Autobokse / hundebure - Hakon Profilteknik ApS Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Har du overvejet grundigt om meget træ er så træls en ting? Fordelen ved træ er jo, at det minimerer hår i bilen... meget og man slipper for våd hund i hele bilen, hvis den er våd og ryster sig Jeg havde nu ikke tænkt mig at ville have tremmer hele vejen rundt, men tænkte bare, at træ hurtigt bliver sådant lidt nusset og suger alting til sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Hvilke mål skal du bruge? Vi har jo fået ny bil, og der er ikke plads til buret Bur er her Det er "hamonika" bur og kan foldes ind og ud i længden Hvad skal i have for det og er der ikke noget med at man kan sætte skillerum ind i det ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Jeg havde nu ikke tænkt mig at ville have tremmer hele vejen rundt, men tænkte bare, at træ hurtigt bliver sådant lidt nusset og suger alting til sig. Det kommer an på hvad for noget træ det er lavet i - de bure jeg har set har været lavet med bund og sider i samme slags plader som trailerbunde er lavet i... de suger ikke noget og kan vaskes af i sæbevand :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Jeg har mailet lidt med AM-handel, som sælger bure. Han foreslår det her til min bil, som han mente burde kunne være i bilen http://www.am-handel.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=70&category_id=15&option=com_virtuemart&Itemid=3 Men hvis det kan være, så burde det her da også kunne være der - umiddelbart ser der ud til at være mere plads i det her http://www.am-handel.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=43&category_id=15&option=com_virtuemart&Itemid=3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts