Gæst tantekarin Skrevet December 30, 2010 Rapporter Share Skrevet December 30, 2010 Hej jeg er nybegynder i dette forum. Jeg har 2 springer spaniels på 3 og 9 år. For ca 6 mdr. siden havde ronja på 9 år en mave så stor, så hun var tykkere end hun var lang, vi fik scannet hende hos dyrlægen, som kunne se et eller andet stort, måske en vandcyste, jeg ville vide hvad det var, så hun kom på operationsbordet, (jeg fik lov til at være med ved operatioen), hun blev åbnet, og der var ikke noget som helst at finde, før dyrlægen opdagede, at hendes livmoder var tyk, og fyldt med vædske, så den blev fjernet sammen med æggestokkene. alt blev undersøgt, og :hmm:der var ikke noget at finde, bortset fra, at tarmene havde en del kluftindhold. Nu er hendes mave vommet, den rumler kraftigt, og hun prutter og bøvser en del, Ronja spiser sin mad, og er glad og tilfreds, og det der kommer ud den anden vej er fint og fast, så, er der nogen derude der måske har oplevet noget lignende???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Hej og velkommen til. Har du overvejet at få hende tjekket for orm? Hvilket foder får hun nu og kunne det være at hun skulle prøve noget andet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sika Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Maven er vel ikke ligeså stor denne gang? Men jeg synes da du skulle prøve at tage hende til dyrlæge igen. Held og lykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tantekarin Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 det har jeg også tænkt mig at gøre, tage hende til dyrlægen, forhåbentlig er det ikke noget slemt:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 nej det håber vi ikke. Du kunne tage en snak med dem om, om det kunne være en god idé at tjekke for orm, eller de har andre forslag til mavsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts