Hop til indhold

Gode hunde og kattesaks

Gæst Adnan
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen,

Jeg har fundet dette forum via google søgning.Jeg synes forumet ser meget intressant og levende ud.:-D

Jeg er her i håb om hjælp og råd.

Sagen er ved tænke lidt over importere gode hundesakse. Hvordan synes i en hundesaks være, længde osv ?

Sidder her nogen som kunne være intereseret i købe hundesakse fra mig til viderealg med profit, så skriv endelig til mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Til katte har jeg altid bare brugt en billigse fra Trixie, den i 2 farver :) Den fungere udemærket till formålet, og kan samtidigt også klare gnaverkløer uden den virker for stor..

Jeg kan indtil videre også bruge den på Njord, men han er jo heller ikke meget større end en kat :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Min race er ikke en som skal klippes som sådan, men til der hvor de skal klippes, vil jeg også gerne have nogle gode sakse:engel:..

Jeg har to sakse.. begge fra jaguar.

En potesaks skal være lille og handy.. og MEGET skarp. Jeg kan ikke lide den buet, så jeg har denne: Jaguar Potesaks 4

Derudover klipper jeg lidt underlinie, haser og poterne ovenpå og til dette har jeg en filér saks med filér på begge sider. Af krav til sådan en saks har jeg at den skal kunne klippe "usynligt", så pelsen ikke ser klippet ud... jeg har denne: Jaguar Filersaks på begge sider, Satin, 6

Et krav mere som jeg har til en saks er, at den ikke må være aaaaaaalt for dyr.:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites