Hop til indhold

Lorte nat, i ordets bedste forstand


Gæst Vejse
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg haft min dejlige Zitta i en uge og alt er gået godt, indtil i går aftes.

Hun blev mere tryghedssøgende og var på intet tidspunkt mere en meter fra mig, kunne høre det rumlede i hendes mave og hun havde i aftenens løb ikke haft lyst til noget, udover at sidde med store øjne og kikke på mig….:slem:

Havde set hun ude på marken havde spist noget, og som jeg ikke kunne fratage hende inden det var fortæret…:stupid: Så med hendes opførsel var jeg klar over der skulle mange lufteturer til i løbet af aftenen, men det blev kun til lidt strinteri..

Ca. kl. 02 gik hun i soveværelset og lagde sig på tæppet ved siden af min seng, så jeg fulgte efter og gik til ro.

Lidt i 5 vågnede jeg ved at hun smaskede, fik tændt lyset og min verden brød sammen, der lå tøsen og spiste sin egen opkast og i den anden ende så det ikke bedre ud..:???: Panik. Panik.. Tænke tænke, en hånd ned for at trøste hende, nu skulle vi bare ud så jeg sprang ud af sengen for at åbne døren.

Kommer i ud for det samme så tænd lyset først, i bryggerset trådte jeg i min iver i en meget blød ting, humpende på et ben fik jeg Zitta ud i sidste øjeblik inden næste ladning kom..

Hun blev liggende i haven og ville ikke ind, så fik lidt tid til at klare tingende indendørs, efter ca. 45 min kom hun ind og virkede meget skamfuld, vi fik sat os på køkkengulvet og efter lidt nusseri fik jeg lidt vand i hende, herefter fulgte et par timer med lidt gylperi og mavekrampe hvorefter hun begyndte at vise bedring.:-D

Ca. kl. 10 gav jeg hende snor på til en lille gåtur og hun fik halen op, men aldrig har jeg gået med en mere stædig hund, hun var simpelthen umulig at have med at gøre og jeg valgte at sætte kursen hjemad,:vedikke: hvad der nu skete ved jeg ikke men hun har aldrig gået så flot i snor, og de blikke hun sendte mig glemmer jeg aldrig, som om hun sagde ” Far er jeg ikke dygtig”:banan:

Tøsen har det fint igen, men er træt..

Ville ønske hun ville fortælle når hun vil ud men det gør hun ikke, hun er stille indendørs og jeg har aldrig hørt hende gø.

Godt nytår til jer alle..

Mvh.

Vejse

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej da, kender det alt for godt. Håber det bliver bedre i nat. :-)

 

Engang kom jeg hjem fra skole, og så havde Lajka skidt en ordentligt tynd klat. Men det var ikke så meget DET der var træls, nej, det var træls fordi hunden derefter havde kommet til at træde i det, og gået rundt i hele huset! :stupid: Det blev en meget lang eftermiddag, da fodsporene var størknet, og ikke var til at få af. Og hun var så flov, det var så synd for hende.

 

Men ja, godt nytår! :bighug: (Tror jeg har sagt i 3-4 tråde nu:engel:, men det kan vist ikke siges for meget.)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...