Hop til indhold

Herning - hvilken klasse skal jeg stille i???


Recommended Posts

Jeg har besluttet, at melde Gizmo til udstillingen i Herning (5.-6. Nov). Ved endnu ikke, om det bliver en eller begge dage...

 

Men hvilken klasse vil det være bedst, at stille ham i???

 

Han vil på det tidspunkt være 17 mdr.

 

Så vil det være smartest, at stille ham i Junior, Mellem eller Åben???

Der er i forvejen ikke særlig mange af hans race repræsenteret...

 

Jeg hælder selv mest til Junior eller Mellem - men ved ikke om Junior nok bare vil være bedst, og så stille ham i de højere klasser til næste år???

 

Help :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg synes det er meget svært at sige endnu, for det kommer an på rigtig mange ting..:engel:

 

Hans udvikling - er han næsten færdig, så vil du have fordel i mellemklassen da du her har mulighed for cacib. Men hvis han ikke er så færdig endnu, så vil han stå bedre i juniorklassen.

 

Hvordan er konkurrencen på det tidspunkt - mange gode junior eller mange gode i mellemklassen.

 

Nu mener jeg ikke at vi har NORDV i år (mener det er sverige der har den).. men hvis vi havde, havde jeg klart svaret dig juniorklassen, da der så ville være en titel på spil..:engel:

 

Jeg synes du skal vente med at tilmelde - der kan ske SÅ meget med ham endnu, så det er svært at sige, hvor din fordel vil ligge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...