Gæst Lab'Buddy Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hvilket transportbure passer til sådan en bil? (peugeot 407sw) Jeg har et stof-transportbur, men vil egentlig ikke køre med det i bilen. Men peugeot'en har et lidt dumt bagagerum, da det skråner ret meget. Så jeg er i tvivl om, hvilket størrelser jeg kan bruge af mærker som f.eks G-line, og Variocage (eller andre kvalitetsmærker). Det skal selvfølgelig kunne passe til en lab. sidde såvel som ligge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Ifølge deres egen liste passer Variocage Single XL i 407'eren Safedog.dk - livsstilsprodukter til kaeledyr og deres ejere... Jeg synes at kunne huske, at Aslan herinde fra har et til salg i øjeblikket. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lab'Buddy Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Ifølge deres egen liste passer Variocage Single XL i 407'eren Safedog.dk - livsstilsprodukter til kaeledyr og deres ejere... Jeg synes at kunne huske, at Aslan herinde fra har et til salg i øjeblikket. Så de havde en liste! Men ifølge det, som jeg læser listen. Så kan bilen kun rumme en Small - men er det nok til en labrador? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Som jeg læser listen (kan jo være forkert), kan der i 407'eren var SL, SXL og S. De to første må være Single L og Single XL og den sidste dobbelt Small Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lab'Buddy Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Som jeg læser listen (kan jo være forkert), kan der i 407'eren var SL, SXL og S. De to første må være Single L og Single XL og den sidste dobbelt Small Arrrrh, ja selvfølgelig :stupid: Tak for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 hvor stort? http://www.mypets.dk/shop/transportbur-til-hund-4205p.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 Her i min signatur, har jeg et bur til salg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jolaha Besvaret August 22, 2013 Rapporter Share Besvaret August 22, 2013 Hej har du stadig dit transportbur til en Peugeot 407 sw st Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts