Zaz-zaz Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 den anden vej om : [/url]www.fyens.dk/article/1764955:Odense--Dyreven-truer-nabo-med-oversavet-jagtgevaer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Raenil Besvaret Januar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 Der er et eller andet galt med linket... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 underlig historie :klap::hmm: Dyreven truer nabo med oversavet jagtgevær - fyens.dk - Odense Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 Hvor tit mon han har skældt hunden ud? Og har han KUN skældt ud? :hmm: Jeg kan næsten ikke ofrestille mig andet end at han har været ond Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 Hvor tit mon han har skældt hunden ud? Og har han KUN skældt ud? :hmm: Jeg kan næsten ikke ofrestille mig andet end at han har været ond Jeg kan ellers forestille mig et og andet om en person som lige har et skarp ladt oversavet ved hånden:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 Jeg synes bare, at det næsten var FOR skørt. Det er ok, at holde endda MEGET af dyr, meeeeeeeen alligevel. Man skulle næsten tro, at episoden havde en eller anden forhistorie ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 Jeg kan ellers forestille mig et og andet om en person som lige har et skarp ladt oversavet ved hånden:rolleyes: Ja...sådan en tumpe der ødelægger sådan et fint våben må sgu være bindegal... Ej..undskyld...ja jeg tænker også mit om sådan en der har et oversavet til at ligge...og som tilmed senere fanges på en anden adresse... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Der er der intet galt i at have et oversavet til at ligge . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts