Hop til indhold

Ferietid :-)


Gæst Elena
 Share

Recommended Posts

Gæst Elena

Dejligt at ferien nærmer sig :5up:.

 

Her i huset har vi det allerbedst når alle er samlet, så vores ferieplaner bliver i høj grad lagt ud fra et hundeegnet synspunkt.

 

Bl.a. var vi i Østrig her forrige år, hvilket kun kan anbefales. Inka var mere end velkommen alle vegne, både på restauranter, hoteller og sågar stormagasinet havde vi hende med ind i.

 

Jeg synes det kunne være rart at høre om andre har gode hundevenlige ferietips.

Link til indlæg
Del på andre sites

Noget vi så ikke forstår var, at vi læst i "Turen går til Østrig" at hunde skal bære mundkurv i Østrig.

 

Vi var noget nedtrykte ude og købe den :evil: mundkurv, men da vi ankom til hotellet fik vi at vide det absolut da ikke var nødvendigt :-D.

 

Meget underligt, men heldigt for os da. Inka var godt nok noget fladtrykt over at få mundkurv på.

 

Nå jeg vil straks kaste mig over linkene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina

Jeg plejer at holde ferie i Polen med Stasia. Vi kan godt lide at vandre i bjerge, og på mange restauranter er Stasia også velkommen. Ude på landet kan man stadig spise et godt måltid for en 10'er, så hun får også restaurantmad :-D.

Her er en lille turist på bjergvandring, i fly og i tog :lun:

KopiafP8050108.jpg

KopiafP8100177.jpg

KopiafP8070146.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer

Hvor ser de billeder bare hyggelige ud. Vi regner med at skal op i de østrigske bjerge. God natur, dejligt klima som ikke for varmt for hundene.

mundkurv? jeg er da glad for du siger det ikke er nødvendigt alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke haft mine hunde med i udlandet, men jeg har været i Italien og Tyskland, hvor jeg har været sammen med nogen som har hund - på mange restauranter er hundene velkomne :-D

 

Og hvor ville jeg gerne have Sitto med til Italien - det ville lige være hende, med det varme vejr - og alle de super gode steder man kan gå ture, ved stranden, i de gamle byer, i bjergene osv... :5up:

 

Ellers har vi holdt ferie med Sitto (andet steds i DK) én gang, forrige sommer. På camping ved vesterhavet. Det var okay - i år skal hun også med på ferie her i DK, enten i campingvogn eller en hytte på en camping plads - eller i telt. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg har ikke haft mine hunde med i udlandet, men jeg har været i Italien og Tyskland, hvor jeg har været sammen med nogen som har hund - på mange restauranter er hundene velkomne :-D

 

Og hvor ville jeg gerne have Sitto med til Italien - det ville lige være hende, med det varme vejr - og alle de super gode steder man kan gå ture, ved stranden, i de gamle byer, i bjergene osv... :5up:

 

Ellers har vi holdt ferie med Sitto (andet steds i DK) én gang, forrige sommer. På camping ved vesterhavet. Det var okay - i år skal hun også med på ferie her i DK, enten i campingvogn eller en hytte på en camping plads - eller i telt. :blink:

 

Det lyder godt at hunde er velkomne på mange restauranter i Italien... - Vi skal nemlig til Toscana i 14 dage :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt at hunde er velkomne på mange restauranter i Italien... - Vi skal nemlig til Toscana i 14 dage :blink:

Åh hvor er i heldige! :blink:

 

Jeg har været på ferie i Italien rigtig, rigtig mange gange - elsker bare det land..! Vil rigtig gerne derned og bo nogle mdr på et tidspunkt. Men har endnu ikke haft hund med derned.. men fra hvad jeg har set, er hundene velkomne på mange restauranter :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...