Gæst Bente Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Vaps kan lige akkurat hoppe op på sofaen og når han så er der oppe, så slår han kolbøtter og leger med tæppe. Det er en gammel sofa, som vi har valgt at beholde imens vi har hvalp, så han får lov til at bruge den, som han lyster. Ind imellem sker det så bare, at han triller ned af sofaen og så skal jeg da lige love for, at sofaen får klar besked. Ikke blot gør han af den, men han sætter lige i den med tænderne. Hver gang han gør det, så ser jeg Vaps som voksen, gøre det samme overfor et menneske eller en anden hund. Altså at han vender sig om, gør og sætter tænderne i hvad nu end der lige synes at drille ham. Han er i forvejen en meget selvstændig hund. Han er 12 måske 13 uger, renlig og kan være alene uden problemer. Har jeg grund til at være bekymret? Nogle der har haft så selvstændig en lab. og har set den vokse sig blid og ikke gøende som voksen? Og hvad i alverden skal jeg gøre, hvis det viser sig, at jeg har anskaffet mig en hund, der slet ikke passer til mig og min familie? Edit: Wops, den røg i den forkerte tråd, jeg er vist lidt træt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Hvordan er han når I har ham ude alene, når han er i situationer og miljøer han ikke kender? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Michelle w Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 For mig lyder det nu mest som hvalpenarrestreger... jeg ville ikke være bekymret men bare stoppe ham når han "agriber" sofaen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts