Gæst Rottweiler Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Hej. Jeg sidder og skal til DK med mine to Rottweilere, og så ville jeg gerne lige høre om der er nogen der ved hvad man skal have ordnet; vaccinationer, hundepas osv. :hmm: Mvh. Therese Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Det kommer nok lidt an på hvor du rejser fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rottweiler Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Det kommer nok lidt an på hvor du rejser fra? Jeg rejser fra Thailand Jeg har prøvet at kigge på internettet, men jeg finder ikke rigtig noget... :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Årh Thailand ja - den var værre.. Jeg synes jeg engang læste noget om at hunden skulle være i karantæne, men at ens eget hjem kunne godkendes som karantæne område.. Men ved det rent faktisk ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rottweiler Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Okay, men tak alligevel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Her var det - Thailand er et ikke-listet land, derfor er man rigtig strikse med rabies vaccination, så du skal være ude i god tid - men ingen karantæne! Fødevarestyrelsen.dk - Indførsel af hund, kat eller fritte fra ikke-listede tredjelande Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rottweiler Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Org, rigtig mange tak! Tænk vidste ikke det var så nemt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Org, rigtig mange tak! Tænk vidste ikke det var så nemt Hvis man overholder tiderne for vaccinationerne, så skulle det være nogenlunde lige til Og så selvfølgelig sørge for at det heeele er dokumenteret fra de rigtige steder - ville være øv at stå der i lufthavnen og kigge! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Hvis man overholder tiderne for vaccinationerne, så skulle det være nogenlunde lige til Og så selvfølgelig sørge for at det heeele er dokumenteret fra de rigtige steder - ville være øv at stå der i lufthavnen og kigge! Tag et print med reglerne fra hjemmesiden og sørg for at alle datoer står på den danske måde (2. maj 2011 skal være 02/05/11), tolderne er ikke verdens mest geniale til regler og at gennemskue, hvad der står i passet / papirerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Tag et print med reglerne fra hjemmesiden og sørg for at alle datoer står på den danske måde (2. maj 2011 skal være 02/05/11), tolderne er ikke verdens mest geniale til regler og at gennemskue, hvad der står i passet / papirerne. Lyder fornuftig - hellere idiotsikre det, man ved aldrig hvem man skal slås med! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rottweiler Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Tusinde tak for hjælpen, nu det jo til at finde ud af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Kontakt evt. Lasse fra Kennel Arzadon Er ret sikker på han ved en del om hunderejser fra Thailand :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Kontakt evt. Lasse fra Kennel Arzadon Er ret sikker på han ved en del om hunderejser fra Thailand :blink: Husk eventuelt at sluk for lyden på din computer først:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts