Hop til indhold

Til Danmark med hund

Gæst Rottweiler
 Share

Recommended Posts

Gæst Rottweiler

Hej.

Jeg sidder og skal til DK med mine to Rottweilere, og så ville jeg gerne lige høre om der er nogen der ved hvad man skal have ordnet; vaccinationer, hundepas osv. :hmm:

Mvh. Therese :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man overholder tiderne for vaccinationerne, så skulle det være nogenlunde lige til :-)

Og så selvfølgelig sørge for at det heeele er dokumenteret fra de rigtige steder - ville være øv at stå der i lufthavnen og kigge!

Tag et print med reglerne fra hjemmesiden og sørg for at alle datoer står på den danske måde (2. maj 2011 skal være 02/05/11), tolderne er ikke verdens mest geniale til regler og at gennemskue, hvad der står i passet / papirerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag et print med reglerne fra hjemmesiden og sørg for at alle datoer står på den danske måde (2. maj 2011 skal være 02/05/11), tolderne er ikke verdens mest geniale til regler og at gennemskue, hvad der står i passet / papirerne.

Lyder fornuftig - hellere idiotsikre det, man ved aldrig hvem man skal slås med!

Link til indlæg
Del på andre sites