Hop til indhold

skider og tisser på gulvet

Gæst Lonni
 Share

Recommended Posts

hejsa allesammen

har brug for et godt råd angående min hund en blaanding mellem en cairn terrier og en papillon han er et år gammel er for så vidt renlig men af og til

skider han eller tisser på gulvet trods det at lige har været ude hva går der lige galt for ham er det en magt demostration eller hva ????? håber der er nogen herinde der kunne give mig et godt råd til hvordan dælen jeg får ham til at lade være for han er jo renlig 98% af tiden så kan ikke lige helt forstå hvad det skal til for :roll::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
hejsa allesammen

har brug for et godt råd angående min hund en blaanding mellem en cairn terrier og en papillon han er et år gammel er for så vidt renlig men af og til

skider han eller tisser på gulvet trods det at lige har været ude hva går der lige galt for ham er det en magt demostration eller hva ????? håber der er nogen herinde der kunne give mig et godt råd til hvordan dælen jeg får ham til at lade være for han er jo renlig 98% af tiden så kan ikke lige helt forstå hvad det skal til for :roll::hmm:

mange hunde har problemer med renligheden, og flere hunde bruger over et år, på at få det 100%. bare fortsæt den gode, positive træning.. så kommer det nok :)

nu er det også en mindre hund du har, så måske han ikke bryder sig om at gøre fra sig udenfor, i det her møgvejr, vi har for tiden?

men det der med magt-demonstration, skal du holde dig langt fra! ;-)

det er noget værre fis, som er et misforstået koncept. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken: Hej og velkommen til.

Jeg tror ikke helt på den med magtdemonstrationen... Men altså uheld sker, og det eneste du kan gøre er at tage ham ud ofte, rose når han klarer sagerne udenfor og så ignorere de indendørs uheld.

Hvis du bruger søgefunktionen her på forum (i øverste bjælke), så kan du finde en masse tråde om renlighedstræning.

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites