Gæst fenris10 Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Hej Jeg er en GD hvalp på 9 mdr. Og jeg ønsker mig nogle legekammerater. Jeg kan bedst lege om formiddagen Er der nogle søde hunde som gider at mødes ? Hilsen Fenris Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 jeg har en lille dansk svensk gårdhund, når jeg engang er rask (har influenza) vil jeg gerne mødes Jeg bor inden for voldene Og går i øverigt hjemme, men er ikke meget værd lige for tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst fenris10 Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 :klap:Lyder dejligt. Vi kan jo mødes på stranden når du er på benene igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 :klap:Lyder dejligt. Vi kan jo mødes på stranden når du er på benene igen. Det kan vi godt aftale Jeg har dog ikke været dernede med Njord endnu, så jeg ved ikke hvordan han tager det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst fenris10 Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Du skriver bare når du er frisk, så kan vi aftale en dag:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts