Gæst Whippets Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Så er lille Pablo 11 uger og han er bare super !! Håndsignalet til freestand er på plads. I freestand kan han nu flytte forbenene i en bedre position hvis han ikke ligge ramte rigtigt i første forsøg.. Det er super..! Har prøvet med bagbenene men han har ikke helt styr på hvad det er der udløser klik/godbid. men den lille fyr er SÅ madfikseret at det lærer han rigtig hurtigt Stacking tager han i stiv pote og er helt ok med det. Skal dog lige en tur forbi kiropraktoren for han flytter konstant det ene ben.. der er noget der skal rettes. Han er dog så meget med at han venter med at flytte benet til signal og belønning er faldet. Han er ved at fatte at der er, lige nu, 3 modeller for freestand og han prøver at gøre det rigtigt hver gang. Bordet er han helt cool med allerede. Han er en fantastisk go lille hund Den store udfordring er at lære ham at løbe foran mig rundt i ringen. Han er så blid og går altid SUPER flot i snor lige ved mit ben. Så det bliver en udfording at få ham til at synes det er noget at tilbyde mig at løbe forrest rundt. Træningen er i gang og han har target måtten næsten på plads.. Nu mangler vi bare lidt varme så vi kan lave en ring i haven og træne ude Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Hold da ferie, hvor er han dygtig for sin alder! Han kan sq næsten mere end Møffe I hvert fald hvad angår freestand - der må jeg selv rokere på poterne Rigtig flot, at du har fået det til at lykkes så hurtigt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Ej hvor er han dygtig:klap: Syns skisme min han ikke rigtig gider arbejde for mig når jeg tager udstillingen linen på hmm Hvor er han fra?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Det kan enhver jo sige... Syntes vi mangler billeddokumentation :blink: Gætter på du har været ved kursus via Tenna, så har fået tips om, hvordan man ville kunne indlære at få hunden ud i linen og løbe foran (men bare mangler at indlære)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 ha ha tenna og jeg er venninder og det er mig der har fortalt Tenna hvordan hun kan træne Holger.. Vi træner sammen og hjælpes ad. Vi følges også på udstillingerne. Pablo er også fra Tenna www.sharqiya.dk Tenna holder handlerkursus den sidste weekend i jan. Skal du med? Jeg tager med Tenna og har 2 hunde med for hyggens skyld. Så er der dømt hygge weekend Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 freestand på bordet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Hold da ferie, hvor er han dygtig for sin alder! Han kan sq næsten mere end Møffe I hvert fald hvad angår freestand - der må jeg selv rokere på poterne Rigtig flot, at du har fået det til at lykkes så hurtigt :5up: Det kan man vel kalde en kombi af stacking og derefter freestand..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 freestand på bordet Det der billede bagved siger alt - den hund er et kunstværk virkeligt smukt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Ej hvor er han dygtig:klap: Syns skisme min han ikke rigtig gider arbejde for mig når jeg tager udstillingen linen på hmm Hvor er han fra?? 3 af mine arbejder sindsygt godt og vil gøre alt for mig hvis de bliver belønnet med godbidder. Og jeg kan træne med dem i flere timer hvis jeg har lyst. Det har jeg sjældent men på kurser der vare 4 timer kan jeg sagtens træne med bare en hund.. De bliver ved. Jeg er blevet drillet med at de må være blandet med Lab. De 2 andre gør det men det er mere med jaaa -jaaa attituden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Det kan man vel kalde en kombi af stacking og derefter freestand..? I had a dream - but Møffe broke it Jeg fatter ikke at formidle til Møffe, at han skal flytte et ben... Og mine amatør-egenskaber har ikke nerver til det, for tænk hvis jeg ødelagde hans nuværende, rimeligt stabile stå Og forresten, de der billeder du postede - wow! Det ser rigtig godt ud :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 freestand på bordet Øj altså:hjerte: Hvis jeg en dag skulle få en have med plads til at løbe i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 ha ha tenna og jeg er venninder og det er mig der har fortalt Tenna hvordan hun kan træne Holger.. Vi træner sammen og hjælpes ad. Vi følges også på udstillingerne. Pablo er også fra Tenna www.sharqiya.dk Tenna holder handlerkursus den sidste weekend i jan. Skal du med? Jeg tager med Tenna og har 2 hunde med for hyggens skyld. Så er der dømt hygge weekend Tænkte det var hende den blonde amerikaner, der havde været vis. Har ikke luret hun holder kursus snart. Kunne være jeg skulle se lidt på det. Man kan jo altid blive klogere og dygtigere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Tænkte det var hende den blonde amerikaner, der havde været vis. Har ikke luret hun holder kursus snart. Kunne være jeg skulle se lidt på det. Man kan jo altid blive klogere og dygtigere! Ja Emily skulle være rigtig rigtig dygtig:5up:.. Jeg har også hilst på hende en enkelt gang.. rigtig sød er hun også!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Emily er fantastisk. Havde æren at træne med hende hver dag hun var i DK sidst.. Hun er super dygtig.. Ser frem til at være sammen med hende igen. Tenna holder kursus om lidt.. jeg ved ikke hvem der arrangere det ? men ellers skriv til Tenna.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Emily er fantastisk. Havde æren at træne med hende hver dag hun var i DK sidst.. Hun er super dygtig.. Ser frem til at være sammen med hende igen. Tenna holder kursus om lidt.. jeg ved ikke hvem der arrangere det ? men ellers skriv til Tenna.. kursus i freestanding eller??? Lyder spændende og jeg kunne bestemt godt lære mere på udstillings fronten :blink: Jeg freestander koda dvs. han kan danse så står han og tripper og når jeg tror den er der siger jeg bliv og håber på det bedste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Emily er fantastisk. Havde æren at træne med hende hver dag hun var i DK sidst.. Hun er super dygtig.. Ser frem til at være sammen med hende igen. Tenna holder kursus om lidt.. jeg ved ikke hvem der arrangere det ? men ellers skriv til Tenna.. Må lige tjekke om hun har afsløret noget på FB. Ellers må hun blive belemret med en mail. Men nu hun er af med alle hvalpene, så er der sikkert tid til at pleje sådanne interesser igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Ja send Tenna en mail.. Det eneste jeg ved er at det er d. 29 +30. jan i jylland..? Det kommer jo helt an på holdets niveau.. men ja både freestanding og stacking vil der helt sikkert blive trænet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Ja send Tenna en mail.. Det eneste jeg ved er at det er d. 29 +30. jan i jylland..? Det kommer jo helt an på holdets niveau.. men ja både freestanding og stacking vil der helt sikkert blive trænet Crap dammit - har fødselsdag om lørdagen og hold om søndagen. Jeg må have det til gode til næste gang (det er på Sjælland). Men tak for heads up! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 3 af mine arbejder sindsygt godt og vil gøre alt for mig hvis de bliver belønnet med godbidder. Og jeg kan træne med dem i flere timer hvis jeg har lyst. Det har jeg sjældent men på kurser der vare 4 timer kan jeg sagtens træne med bare en hund.. De bliver ved. Jeg er blevet drillet med at de må være blandet med Lab. De 2 andre gør det men det er mere med jaaa -jaaa attituden. Så snart det Agility eller rally gør han næsten alt men Ringtræning det som om han siger zzzzzzz:mrgreen: Øv til den 29 -30 der kan jeg ikke kunne være sjovt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 så er han ved at ha' fat i at skulle flytte bagbenene i feeestand.. Nu skal der bare mere kontrol over det så han forstår signalet for at flytte bagbenet der ikke står godt nok. Men han tilbyder det og det er det vigtigste lige nu.. Han er jo kun 3 mdr og han har allerede "styr" på freestand. Flytte forben selv uden berøring og flytte bagben uden berøring. Han er ved at lære at bakke.. Stacking driller lidt indtil han har været hos kiropraktor. Håber hun har tid senest søndag.. Den lille fis er jo top modernet..! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Pablo træner hvalpe freestand og har lige lært at flytte benene af sig selv [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Hold op hvor er han go'! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Åhr, for helvede, sejeste lille hvalp! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Øj hvor er den køn.. Er det normalt for racen at have halen mellem benene? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Video 2. Hvalpe træning - freestand [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts