Gæst Mulelle Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 hei folkens:vuf: jeg har en ægte jack russel terrier, som grynter engang i mellem, oftest når han løber med en bold i munden men også når han har været ude at gå, slappet af, eller gerne vil med ud at køre i bil. er der nogle der ved hva det kan skyldes og om det er normalt for sådan en hund :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 hei folkens:vuf:jeg har en ægte jack russel terrier, som grynter engang i mellem, oftest når han løber med en bold i munden men også når han har været ude at gå, slappet af, eller gerne vil med ud at køre i bil. er der nogle der ved hva det kan skyldes og om det er normalt for sådan en hund :hmm: Ville ikke syntes det er så normalt for racen, men har også en hund, der grynter i ny og næ. Men det er mere når hun sidder og er lidt veltilfreds og slapper af. Så trækker hun vejret dybt og giver et hjerteligt grynt fra sig. Det kunne også være blød gane, men så vidt jeg husker, er det mest et problem, der ses hos mere kortsnudede racer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 ja det er nu mest kortsnudet hunde der grynter, eller snorker... men går det dig på, så kontakt din dyrlæge eller opdrætter og få svar på det, så er det ude af verden:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kessler Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Hej Er også JRT ejer og vores gør det også, jeg kalder det at han øffer, han lyder som en lille gris : ) Han gør det tit når han lige er vågnet og vi lige skal morgennusse før jeg skal på arbejde. Han gør det også ligesom din, når han har legetøj i munden og når han vil have vores opmærksomhed. Tror bare det er deres måde at snakke med på : ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mulelle Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Mange tak for rådene, vender det nok med hans læge når jeg kommer derud igen så jeg er helt sikker men synes nu er det er vildt nuttet når han lige giver et lille grynt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 tjaa og ser hunden ellers sund og rask ud, så er det nok bare en charme mere din hund har... men det skalder da ikke at hører dyredoktoren:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mulelle Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Han fejler skam intet :banan: så det er en charme han har :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kessler Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Han fejler skam intet :banan:så det er en charme han har :klap: Kommer der et billed af den lille grynte fyr ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mulelle Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Kommer der et billed af den lille grynte fyr ? Ja det gjorde der så nu kan i se den bette :banan: Så søøød han er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kessler Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Ej hvor er han sød og ja en helt rigtig JRT : ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Hvor er han bare sød . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts