Hop til indhold

Min hund grynter ?

Gæst Mulelle
 Share

Recommended Posts

Gæst Mulelle

hei folkens:vuf:

jeg har en ægte jack russel terrier, som grynter engang i mellem, oftest når han løber med en bold i munden men også når han har været ude at gå, slappet af, eller gerne vil med ud at køre i bil.

er der nogle der ved hva det kan skyldes og om det er normalt for sådan en hund :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

hei folkens:vuf:

jeg har en ægte jack russel terrier, som grynter engang i mellem, oftest når han løber med en bold i munden men også når han har været ude at gå, slappet af, eller gerne vil med ud at køre i bil.

er der nogle der ved hva det kan skyldes og om det er normalt for sådan en hund :hmm:

Ville ikke syntes det er så normalt for racen, men har også en hund, der grynter i ny og næ. Men det er mere når hun sidder og er lidt veltilfreds og slapper af. Så trækker hun vejret dybt og giver et hjerteligt grynt fra sig.

Det kunne også være blød gane, men så vidt jeg husker, er det mest et problem, der ses hos mere kortsnudede racer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Er også JRT ejer og vores gør det også, jeg kalder det at han øffer, han lyder som en lille gris : ) Han gør det tit når han lige er vågnet og vi lige skal morgennusse før jeg skal på arbejde. Han gør det også ligesom din, når han har legetøj i munden og når han vil have vores opmærksomhed. Tror bare det er deres måde at snakke med på : )

Link til indlæg
Del på andre sites