Gæst Canto Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Vi er de heldige ejere af en dejlig blandnings hund. Vi fik ham d.14 og han er 10 uger. Det går fint nok med ham og han er ved af falde godt til. Problemet er bare at han KUN vil besørge i sneen i vores have. Vi kan ikke få ham til det andre steder, så holder han sig og begynder af pive.. Er der nogen der har set eller hørt om det før..?? Og er der nogen der kan hjælpe..?? Hilsen Sarah Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 (rettet) Vi er de heldige ejere af en dejlig blandnings hund. Vi fik ham d.14 og han er 10 uger. Det går fint nok med ham og han er ved af falde godt til. Problemet er bare at han KUN vil besørge i sneen i vores have. Vi kan ikke få ham til det andre steder, så holder han sig og begynder af pive.. Er der nogen der har set eller hørt om det før..?? Og er der nogen der kan hjælpe..?? Hilsen Sarah Velkommen til Med den alder har din hvalp måske ikke oplevet andet end sne? Hvad besørgede han i hos opdrætteren? Er du sikker på det hænger sammen med sneen og ikke med den utryghed der er udenfor jeres have? Redigeret Januar 18, 2011 af Ninjamor Tilføjelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Canto Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Han har kun oplevet sne, han er fra nov 2010 og der var sneen så småt begyndt at komme jo. Han besørger slet ikke andre steder end i haven, og det ved jeg godt er fordi han er tryggets her, det kommer vel med tiden af han begynder udenfor vores grund. De har kun været vant det sne der hvor han kommer fra, og var ude flere gange om dagen. ER bare bange for at han så holder sig til vi kommer ind, fordi der næsten ikke er mere sne tilbage... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Han har kun oplevet sne, han er fra nov 2010 og der var sneen så småt begyndt at komme jo. Han besørger slet ikke andre steder end i haven, og det ved jeg godt er fordi han er tryggets her, det kommer vel med tiden af han begynder udenfor vores grund. De har kun været vant det sne der hvor han kommer fra, og var ude flere gange om dagen. ER bare bange for at han så holder sig til vi kommer ind, fordi der næsten ikke er mere sne tilbage... Du kan tage noget af den sne han tisser i og lægge et andet sted, så der kommer til at lugte af hans eget tis. Så burde han tisse der. Er han generelt usikker/utryg? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Canto Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Det vil jeg prøve. Jeg syntes han er faldet godt til. De første to dage hylede han og pev han om dagen når vi gik her, men det er gået over. Han har lidt svært ved af være alene, men vi øver og øver. Og har sovet sammen med ham siden han kom så han ku falde til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Det vil jeg prøve. Jeg syntes han er faldet godt til. De første to dage hylede han og pev han om dagen når vi gik her, men det er gået over. Han har lidt svært ved af være alene, men vi øver og øver. Og har sovet sammen med ham siden han kom så han ku falde til. Skal han være alene dagligt? HVIS det er sådan, og han bliver forladt dagligt uden at kunne klare det, har dette indflydelse på hans generelle tryghed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Canto Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Han skal være alene dagligt når vi er på arbejde.. Men jeg har ferie i den uge her. Og jeg prøver at øve med ham, ved at forlade ham lidt af gangen, men inden jeg overhovedet når a lukke døren, så piver han og flipper helt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Njord gad heller ikke andet en sne i starten, nu har han lært at græs er okay Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts