Linda Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Bliver helt i tvivl men der er dkk stand i fredericia til udstillingen ikk??? Det fordi har en masse verdikuponner og webshoppen drillede vildt da jeg ville bestille resutat bøger så ville købe htm resultat bøger der??????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Jojo.. der er altid en masse stande.. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Jojo.. der er altid en masse stande.. :5up: Super så kan jeg vente med at købe bøgerne der og spare porto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Super så kan jeg vente med at købe bøgerne der og spare porto Ja gør det... hader også den porto..grrrrrr Men for alle overskydene kuponer kan du jo altid shoppe guffer ind for..:klap:.. eller noget andet som falder dig på sinde.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Ja gør det... hader også den porto..grrrrrr Men for alle overskydene kuponer kan du jo altid shoppe guffer ind for..:klap:.. eller noget andet som falder dig på sinde.. Ja :klap: Tror jeg skal lokke kæresten med deop på kig og så overbevise ham om alle de ting vi ikke kan leve uden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Ja :klap: Tror jeg skal lokke kæresten med deop på kig og så overbevise ham om alle de ting vi ikke kan leve uden Hihi.. ja gør det!!!:klap:.. Kennel Maj, plejer altid at have en masse guf til billige penge..:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts