Gæst Marianne7100 Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Hvad er at foretrække til en lille hund (Shih tzu/malteser mix) Orijen eller Acana?? Indtil nu har vi fodret med Orijen (red wild). Synes hans pels har tendens til at blive tør, på trods af lakseolie. desuden har jeg læst at der er lige rigeligt med proteiner i til en lille hund af hans type. Nu overvejer jeg så at skifte til Acana. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marianne7100 Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Bravo at lave et indlæg, inden jeg har læst hvad Acanas pro.indhold er. Det svarer jo faktisk til Orijen. Men søger så et alternativ. Eller er det høje pro.indhold ok til en lille knap så aktiv hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Bravo at lave et indlæg, inden jeg har læst hvad Acanas pro.indhold er. Det svarer jo faktisk til Orijen. Men søger så et alternativ. Eller er det høje pro.indhold ok til en lille knap så aktiv hund Det er ikke helt rigtigt - Orijen har mest protein, Acana kornfrit mindre og almindelig Acana mindst. Dog er alle i den højere ende i forhold til de gængse produkter på markedet. Nogle hunde trives på mere protein end andre. Og tør pels kan også betyde at den har brug for mere omega 6 end foderet indeholder. Prøv at give en teske tidselolie eller livets olie om dagen og se om det hjælper. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts