Hop til indhold

blanding af collie golden retriever og labrador


vovsemolly
 Share

Recommended Posts

:blink:hej med jer jeg har en dejlig hvalp(molly) 12 uger og er totalt nysgerrig om hvordan hun mon kan komme til at se ud som voksen., så er der nogen af jer der har en blanding af denne kombination så ku jeg godt tænke mig at se nogle billeder. Eller endnu bedre nogle søskende til hende. Vi købte hende i vojens af nogle der måtte af med hende pgr allergi. de har købt hende i kolding da hun var 8 uger gammel.:roll:

hilsen mollys mor

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh, hun er cute - hun ligner min mors gamle hund, Amanda, hun er en blanding af labrador og collie:

 

Hun er blevet lidt gammel og grå, men lignede meget din da hun var lille :-D

 

Og tillykke, hun ser super skøn ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Tillykke med hende og velkommen herinde. :-)

 

Jeg har haft en blanding af collie, golden retriever og labrador, og han var bare den bedste hund. Jeg ville meget gerne have en race magen til igen :hjerte:

 

Chokky var dog i andre farver end din Molly, og da det jo er en blanding, ved man aldrig helt hvilken race, der kommer til at "bryde" mest igennem.

 

Her kommer lidt billeder af min Chokky. Jeg undskylder kvaliteten, men det er rigtige billeder, der er blevet scannet ind. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa

og tak for ordene. vi har lige været til dyrlæge og få hende vaccineret og undersøgt i dag. alt var helt fint. bortset fra lidt øjenbetændelse som nu er i behandling. og et lille overbid på 1 mm. men det betyder intet. dyrlægen fortalte os, at hun nok kommer til at veje ca 25 kg som voksen. hendes vægt ligger nu på 10,9 kg

venlig hilsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
hejsa

og tak for ordene. vi har lige været til dyrlæge og få hende vaccineret og undersøgt i dag. alt var helt fint. bortset fra lidt øjenbetændelse som nu er i behandling. og et lille overbid på 1 mm. men det betyder intet. dyrlægen fortalte os, at hun nok kommer til at veje ca 25 kg som voksen. hendes vægt ligger nu på 10,9 kg

venlig hilsen

Ja så bliver hun da noget mindre end Chokky, for han kom op og veje 67kg :???::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...