Hop til indhold

En glad opdrætter


Aslan
 Share

Recommended Posts

Hende vi købte Aslan af, har lige været på besøg.

 

Da hun kom, gik jeg ud, sådan at hun kunne se hvor vi boede.

Da hun sagde hej, løb Aslan ud til døren.

Da hun sagde jeg kunne godt finde her hen, galoperede han ned ad svalegangen og tilbage til mig, og da Aslan så hende, løb han hende imøde og strintede til højre og venstre.

 

Og hvor var hun glad for at han kunne huske hende.

 

Jeg syntes det er utroligt at han kunne huske hende så godt, men det gør mig også glad, at jeg har sådan en følsom hund (er det noget jeg tilægger ham?)

 

Heldigvis hverken peb han eller noget som helst, da hun gik.

Så jeg går ud fra at han har det godt hos os :blink:

 

Tænker lidt, at vi måske skulle besøge opdrætter snart, sådan at hele familien kan se Aslan.

Deres valg af hvalp stod mellem den de har og Aslan, så de har jo brugt meget tid på ham.

 

Nu vil jeg jo gerne glæde den familie, men jeg tænker lidt, om at det, at han var så glad.....kan han få hjemve (til sit gamle hjem) af at besøge dem?

 

Jeg vil ikke rissikere at vi skal til at begynde forfra med ham, bare fordi jeg vil glæde en familie (måske jeg er lidt egoistisk :( )

 

Han er næsten 13 uger og vi har haft ham i knap 5 uger.

 

Hvad tror/ved i?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Min Mollie, der fylder 5 til december, kan også stadig huske hendes opdrætter og reagerer fuldstændigt som Aslan :-D

 

Jessie kommer fra samme opdrætter og hun er 13 uger, hvor hun flyttede ind hos os, da hun var 10 uger - hun har efterfølgende været på besøg hos opdrætteren 1 gang om ugen og det var "kun" den første gang, hvor hun var lidt ked af at skulle med hjem i bilen... Dette kan hænge sammen med, at hun "dengang" ikke var så glad for at køre i bil.

Når vi kommer på besøg derhjemme, så løber Jessie ind uden problemer og er fuldt accepteret medlem af hendes flok, hvilket er rart, da hendes to tæver og Jessie skal på udstillinger sammen i udlandet, hvis alt går vel og derfor skal dele bil + hotelværelse.

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...