Hop til indhold

Tapning af sæd

Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Tja, jeg ved ikke hvor jeg skal placere denne, så den ryger i debatten..:blink:

Men ja, tapning af sæd, er det noget der bliver gjort ved den alm. dyrelæge, eller skal man til canicold??:hmm:

Er der nogle der ved hvad sådan noget koster?? både tabning, frysning og forsendelse til modtager??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg aner så absolut INTET om emnet, udover at jeg ved, at der findes et sted i Hadsten, der tapper af hunde - viden over and out :genert:

Tjekkede lige med Google det er Frisjenborg Dyrlægerne, der gør sådan noget Dyrlægegruppen Frijsenborg

Det vil være kanon det med Hadsten, da vi ikke bor så langt derfra... men mon de også fryser ned, og kan stå for forsendelse...:hmm:

Det er jo heeeelt nyt for mig også, nu når jeg har fået hanhund - der er pludselig nogle nye ting man kan blive spurgt om, og skal sætte sig ind i..:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det tror jeg, men det er sørme ikke ret billigt :shock:

Priser på reproduktion - Dyrlægegruppen Frijsenborg

Jeg synes faktisk det er billigt:lol:.. men gad vide hvad der kommer bagefter af gebyrer:hmm:

Prøv at kigge her på canicolds hjemmeside: Priser - Canicold International

Men det er så inkl. alt (pånær tilbageforsendelse af tanken) - og det er så den sidste prisliste som vil komme til at være aktuel.

DET synes jeg tilgengæld er mange penge!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:shock:

Til gengæld får du en hund, der spurter ind ad døren hos dyrlægen og stiller sig klar :lol:

Det er jo så tæve ejer som skal betale det hele...hun får sæden tilsendt... og ja, jeg får en meget glad hanhund ud af det.:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites