LiseLyholm&Ronja Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Tøsen skal slankes et kilo Så vi skærer ned på kødmængden og øger motionen Men hvilke typer kød er fedtfattige? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Kylling og kalkun:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Kylling og kalkun:5up: uden skind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Gedekød... i alle retninger, det sundeste kød man kan få :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Hun skal dog stadig have nok af de nødvendige fedtsyrer omega 6 og 3, så de to skal ikke skæres ned på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Hun skal dog stadig have nok af de nødvendige fedtsyrer omega 6 og 3, så de to skal ikke skæres ned på. Hun skal til at have lakseolie, pga hårtab på ørerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Gedekød... i alle retninger, det sundeste kød man kan få :5up: Og vi har massere af gedeben :banan: Og hjerter :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Carli Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Kylling og kalkun:5up: Nej da - kylling og kalkun har en høj optagelighed - så det kan du ikke slanke hunden på. Optageligheden er oppe omkring 90-92%. Lyst kød (fisk /fjerkræ) bruger man til at fede op med... Ja det er anderledes end med mennesker der skal på kur :blink: Skal hunden tabe sig - skal den have noget kød der mindre optageligt - altså noget kød den skal arbejde med. DVS rødt kød! Oksekød har den laveste optagelighed - omkring de 50%. Lam, får, hest ligger lidt højere i optagelighed, men det kan du bestemt også bruge. Så skal hunden tabe sig - så er det rødt kød :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Nej da - kylling og kalkun har en høj optagelighed - så det kan du ikke slanke hunden på. Optageligheden er oppe omkring 90-92%. Lyst kød (fisk /fjerkræ) bruger man til at fede op med... Ja det er anderledes end med mennesker der skal på kur :blink: Skal hunden tabe sig - skal den have noget kød der mindre optageligt - altså noget kød den skal arbejde med. DVS rødt kød! Oksekød har den laveste optagelighed - omkring de 50%. Lam, får, hest ligger lidt højere i optagelighed, men det kan du bestemt også bruge. Så skal hunden tabe sig - så er det rødt kød :blink: Oksekød, lam, får og hest! Det husker jeg :5up: Tak for hjælpen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Nej da - kylling og kalkun har en høj optagelighed - så det kan du ikke slanke hunden på. Optageligheden er oppe omkring 90-92%. Lyst kød (fisk /fjerkræ) bruger man til at fede op med... Ja det er anderledes end med mennesker der skal på kur :blink: Skal hunden tabe sig - skal den have noget kød der mindre optageligt - altså noget kød den skal arbejde med. DVS rødt kød! Oksekød har den laveste optagelighed - omkring de 50%. Lam, får, hest ligger lidt højere i optagelighed, men det kan du bestemt også bruge. Så skal hunden tabe sig - så er det rødt kød :blink: Hm ja hvad ved jeg, jeg har slanket tacco på kylling og kalkun men han må heller ikke få oksekød. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Nej da - kylling og kalkun har en høj optagelighed - så det kan du ikke slanke hunden på. Optageligheden er oppe omkring 90-92%. Lyst kød (fisk /fjerkræ) bruger man til at fede op med... Ja det er anderledes end med mennesker der skal på kur :blink: Skal hunden tabe sig - skal den have noget kød der mindre optageligt - altså noget kød den skal arbejde med. DVS rødt kød! Oksekød har den laveste optagelighed - omkring de 50%. Lam, får, hest ligger lidt højere i optagelighed, men det kan du bestemt også bruge. Så skal hunden tabe sig - så er det rødt kød :blink: Hmmm :hmm:- det var interessant men jeg er virkelig i vildrede . Jeg har aldrig hverken læst eller hørt det før. Har du en kilde du kan henvise til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Carli Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Hm ja hvad ved jeg, jeg har slanket tacco på kylling og kalkun men han må heller ikke få oksekød. Hehe - ja fik måske også skrevet det lidt forkert - man kan selvfølgelig godt slanke hundene på fjerkræ - det tager bare noget længere tid - mere effektivt og bedst egnet til vægttab er det røde kød :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Hehe - ja fik måske også skrevet det lidt forkert - man kan selvfølgelig godt slanke hundene på fjerkræ - det tager bare noget længere tid - mere effektivt og bedst egnet til vægttab er det røde kød :blink: Jo men, hvorfra har du ideen om det røde kød ? Kilde ? Link ? Et eller andet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Jo men, hvorfra har du ideen om det røde kød ? Kilde ? Link ? Et eller andet... Jeps, det var lige det :slem:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Carli Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Hmmm :hmm:- det var interessant men jeg er virkelig i vildrede . Jeg har aldrig hverken læst eller hørt det før. Har du en kilde du kan henvise til? Det har jeg lært under min uddannelse som VET, Veterinær Ernærings Terapeut. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Carli Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Jo men, hvorfra har du ideen om det røde kød ? Kilde ? Link ? Et eller andet... Desværre er det eneste jeg sådan lige kan komme i tanke om, som et link hvor i kunne læse lidt om det, er desværre lidt dårligt. Selve billedet af hvordan optageligheden er på kød er desværre af så dårlig kvalitet at man ikke kan se hvad der står - men det er det eneste sted jeg kan linke til - Beklager! her linket: Foder bloggen Og så er det artiklen aller nederst der hedder: Proteiner og fordøjelighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts