bellas mor Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 Jeg har nu fået mig en kørestol, og vil gerne kunne lufte Bella lidt engang imellem selv, MEN, hun danser og springer når hun skulle være ved siden, så det er umuligt at komme bare lidt frem, håber nogle har et godt råd,???? hvis vi før var ude at køre med en barnevogn var der ingen problem, men at MOR sidder i den stol kan Bella ikke finde ud af, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Der skal en masse tilvænning til. Så hvis din bolig er stor nok til at I kan øve inden for, så ville jeg starte her og få hende vant til kørestolen før I overhovedet bevæger jer uden for. Start med at trille roligt rundt og lad hende være fri, beløn hende for at følge dig imens du bevæger dig rundt, forhåbentlig vil hun så efter hånden falde mere til ro. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Der skal en masse tilvænning til. Så hvis din bolig er stor nok til at I kan øve inden for, så ville jeg starte her og få hende vant til kørestolen før I overhovedet bevæger jer uden for. Start med at trille roligt rundt og lad hende være fri, beløn hende for at følge dig imens du bevæger dig rundt, forhåbentlig vil hun så efter hånden falde mere til ro. Tak for råd, det går " bedre" nu efter Bella får lov at ligge i den "mærkelige"stol inde i stuen, og ellers får lov til at undersøge den, håber det kommer til at gå MEGET bedre så vi alene kan våge os ud.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts