Gæst Bente Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 Hejsa! Hvordan undgår jeg at få fyldt min private mailbox op med mails, der giver sådan en slags kvitering hver gang jeg har lavet en post herinde? Jeg har siddet og rodet med funktionerne i Kontrol panelet, men jeg kan ikke hitte ud af det. Kunne godt lige bruge et hint i den rigtige retning i det panel. Al hjælp vil blive mødt med kyshånd.:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 E det det her der er dit problem? Når du skriver et nyt indlæg, eller svarer et emne, kan du vælge at tilmelde den tråd til dine abonnerende tråde, så vil du modtage email ved nye svar på dette indlæg. For så er det kontrolpanel, og så den undermenu ude i siden, der hedder "Rediger muligheder" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bente Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 E det det her der er dit problem? For så er det kontrolpanel, og så den undermenu ude i siden, der hedder "Rediger muligheder" Oo så istedet for at vælge "ingen email besked" så skulle jeg vælge "abonner ikke"? Prøver jeg lige. Takker for vinket i det rigtige retning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Oo så istedet for at vælge "ingen email besked" så skulle jeg vælge "abonner ikke"? Prøver jeg lige. Takker for vinket i det rigtige retning. Det ved jeg ikke - min står på "strak e-mail besked" eller sådan noget og har vist altid gjort det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wheaten terrier Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Oo så istedet for at vælge "ingen email besked" så skulle jeg vælge "abonner ikke"? Prøver jeg lige. Takker for vinket i det rigtige retning. Virkede det, jeg er også træt af alle de mail's der kommer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Default Tråd Abonnement ModeNår du skriver et nyt indlæg, eller svarer et emne, kan du vælge at tilmelde den tråd til dine abonnerende tråde, så vil du modtage email ved nye svar på dette indlæg. Default Tråd Abonnement Mode: Og så vælger man abonnomere ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts