Hop til indhold

Lege kammerat nær Aabenraa (Srd. Jylland) søges!!!


Gæst trinehj
 Share

Recommended Posts

Gæst trinehj

Hej. På forhånd undskyld hvis der er en tråd som denne i forvejen (mht. aabenraa området) Jeg har en lille Staffordshire blanding noget som er så fuld af krudt og legesyg. Den elsker simpelthent samvær med andre hunde (især nogle også livlige nogle af slagsen) den kan godt virke lidt voldsom for små hunde, så dette henvender sig ikke til Chihuahua str. :/ Vi søger en eller flere legekammerater som vi kan mødes med et par gange i ugen og de kan hoppe rundt og tumle ½-1time hver dag :) Hvis nogen er interesseret kan i skrive her eller en privat besked også kan vi evt. udveksle numre? :):):)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst trinehj
Hej

 

Til tider afholder vi træf i Sønderborg

 

Jeg har en am. staffordshire, tror du jeg kan være med når den skal rende løs så? (den gør absolut ingenting.. Meeen, folk er meget emsi!

 

udover det har jeg haft med at skrive herinde og på hundegalleriet efter hundevenner hernede :mrgreen:

 

Synes ikke rigtig der er nogen? Eller et det bare mig? ;-):blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en am. staffordshire, tror du jeg kan være med når den skal rende løs så? (den gør absolut ingenting.. Meeen, folk er meget emsi!

 

 

 

Synes ikke rigtig der er nogen? Eller et det bare mig? ;-):blink:

 

Jeg plejer at arrange Hundeforum-Sønderborg-træf..... og jeg kan godt lide muskelhunde :cool::lol: Og hvis de "normale" kommer tror jeg ikke det er noget problem, altså regner ikke med den har problemer med at være sammen med andre hunde :mrgreen:

 

Har du prøvet på hundegalleriet?.. evt meldt dig ind i Sønderjydske hunde gruppen? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst trinehj
Jeg plejer at arrange Hundeforum-Sønderborg-træf..... og jeg kan godt lide muskelhunde :cool::lol: Og hvis de "normale" kommer tror jeg ikke det er noget problem, altså regner ikke med den har problemer med at være sammen med andre hunde :mrgreen:

 

Den ELSKER andre hunde, og er simpelthent SÅ lege syg! :genert: Dog er den ikke kønsmoden endnu, så det kan selvfølgelig nå at ændre sig, men jeg arbejder meget med at møde andre og vænne den til fremmede så det forhåbentlig kun bliver ved med at gå den vej det gør nu! :lol:

 

Har du prøvet på hundegalleriet?.. evt meldt dig ind i Sønderjydske hunde gruppen? :mrgreen:

 

Har prøvet og prøvet og prøvet SÅ mange gange at få Freya ind dér, men bliver stemt ud (med overvældene nej stemmer) hver eneste gang.. De er simpelthent SÅ stride derinde synes jeg... hmm :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ELSKER andre hunde, og er simpelthent SÅ lege syg! :genert: Dog er den ikke kønsmoden endnu, så det kan selvfølgelig nå at ændre sig, men jeg arbejder meget med at møde andre og vænne den til fremmede så det forhåbentlig kun bliver ved med at gå den vej det gør nu! :lol:

 

 

 

Har prøvet og prøvet og prøvet SÅ mange gange at få Freya ind dér, men bliver stemt ud (med overvældene nej stemmer) hver eneste gang.. De er simpelthent SÅ stride derinde synes jeg... hmm :vedikke:

 

Stafford er da ikke på forbudslisten vel? :hmm: Men ja de er strenge.. Overvejet at skrive i grupperne selvom du ikke kan oprette hende :D?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst trinehj
Stafford er da ikke på forbudslisten vel? :hmm: Men ja de er strenge.. Overvejet at skrive i grupperne selvom du ikke kan oprette hende :D?

 

Det er en Am. Staffordshire :-)

 

Nej, jeg gider simpelthent ikke hundegalleri, blev så sure på dem (rigtig pigesur) så nu har jeg boycuttet dem :lol::lol: hah.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stafford er da ikke på forbudslisten vel? :hmm: Men ja de er strenge.. Overvejet at skrive i grupperne selvom du ikke kan oprette hende :D?

 

Jo, det er den desværre.

 

Skal ikke blande mig for meget, men for din egen skyld, syntes jeg du skal være meget obs på, at du har en hund, der er på listen. Bare så I ikke pludselig har nogen, der har set sig sure på jer, og kan sætte himmel og helvede i bevægelse, hvis I ikke retter bare lidt ind efter de regler, der (desværre) er blevet sat op for listehundene.

 

Alene det at den har den alder den har, gør den jo mere end ulovlig. Eftersom det blev ulovligt at sælge eller videreformidle hunde af racerne (eller blandingerne heraf) efter marts 2010.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det er den desværre.

 

Skal ikke blande mig for meget, men for din egen skyld, syntes jeg du skal være meget obs på, at du har en hund, der er på listen. Bare så I ikke pludselig har nogen, der har set sig sure på jer, og kan sætte himmel og helvede i bevægelse, hvis I ikke retter bare lidt ind efter de regler, der (desværre) er blevet sat op for listehundene.

 

Alene det at den har den alder den har, gør den jo mere end ulovlig. Eftersom det blev ulovligt at sælge eller videreformidle hunde af racerne (eller blandingerne heraf) efter marts 2010.

 

Aner ikke om den der var var til mig.. Men jeg har Cavalier unghund :genert:

 

Mente bare en af de "kendte" muskelhunde ikke var på listen :hmm: men har ikke sat mig 100% i, da jeg ikke har en

 

Og aner ikke hvornår hendes er fra :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aner ikke om den der var var til mig.. Men jeg har Cavalier unghund :genert:

 

Mente bare en af de "kendte" muskelhunde ikke var på listen :hmm: men har ikke sat mig 100% i, da jeg ikke har en

 

Og aner ikke hvornår hendes er fra :genert:

 

Du spørger om amstaff er på listen, ikke sandt?

 

Og så svarer jeg blot, at det er den.

 

Kan godt se, at jeg får det til at se lidt forvirrende ud, for der er delt lidt op i svar til dig og trådstarter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du spørger om amstaff er på listen, ikke sandt?

 

Og så svarer jeg blot, at det er den.

 

Kan godt se, at jeg får det til at se lidt forvirrende ud, for der er delt lidt op i svar til dig og trådstarter.

 

De der dumme forkortelser :lol: vidste godt amstaff var forbudt... mener bare der var en der ikke var kommet på listen der hed noget med stafford :hmm: men kan godt være det er mig der tager fejl :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst trinehj
Den diskussion kommer du til at støde på igen og igen og igen. Den er u-undgåelig.

 

Den følger med, når du har valgt at anskaffe dig en ulovlig hund.

 

Jeg kan sagtens vælge ikke at deltage :-) Gider sku ikk rigtig spilde min tid på at diskutere og være sur over det. Det lader jeg andre om..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst trinehj

hvis nogen har ondt i r*ven, synes jeg de skal diskutere det med andre der også har ondt i r*ven også lade folk være.. Kan ikke se hvad godt der skulle komme ud af endnu engang at begynde at diskutere og blive sure på hinanden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...