Gæst Gismo hunden Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Jeg kunne godt tænke mig at prøve at gå et spor med Gismo (Sheltie) Er der en venlig sjæl det vil fortælle hvad jeg skal bruge til spor og hvordan man ellers gør. Jeg er helt på bar bund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mus144 Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Hej Her er en rigtig god beskrivelse lige til at printe ud og ha ved hånden når man mangler et svar samt læse når man har tid. Bruger den selv. kreds44-esbjerg.dk/sporarbejde%20for%20begyndere.pdf Mvh Mus144:vuf: P.S HUsk 3 w. foran kreds kan ikke få lov til at skrive det )) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Hej Her er en rigtig god beskrivelse lige til at printe ud og ha ved hånden når man mangler et svar samt læse når man har tid. Bruger den selv. kreds44-esbjerg.dk/sporarbejde%20for%20begyndere.pdf Mvh Mus144:vuf: P.S HUsk 3 w. foran kreds kan ikke få lov til at skrive det )) Takker for link. Godt læse og lære stof. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aarosin Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 hvis du vil køre en tur til holbæk vil jeg gerne hjælpe dig i gang så kan du gå et spor til min, så kan du se hvor langt man kan komme med spor træning på 4-5 måneder. Daniel Send mig evt. en mail på daa(a)c.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 hvis du vil køre en tur til holbæk vil jeg gerne hjælpe dig i gang så kan du gå et spor til min, så kan du se hvor langt man kan komme med spor træning på 4-5 måneder. Daniel Send mig evt. en mail på daa(a)c.dk Tak for tilbud. Dog er Holbæk lidt langt væk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aarosin Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Tak for tilbud.Dog er Holbæk lidt langt væk. bare i orden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts