Hop til indhold

Schæfer/Labrador/Golden som legekammerat nær silkeborg


Raenil
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen,

 

Vi var ved dyrelæge i dag, Bella har bøvl med sine analkirtler. Desværre havde hun en dårlig oplevelse med en schæfer - de stod og snusede til hinanden og pludselig gøede schæferen meget højt lige i hoved på Bella.

 

Det kan der være mange årsager til, stressniveauet kan jo være ret højt hos dyrlægen, så jeg ved ikke præcist hvad der skete. Men da vi skulle ind til konsultation stod der en labrador og en golden (eller en gul labrador), som Bella nærmest ikke turde gå udenom. Og ingen af dem værdigede Bella et blik.

Er der nogen i nærheden af Silkeborg med en sød og selvsikker voksen hund af ovennævnte typer, som har lyst til at mødes med os en eller to gange, så vi kan få overbevist Bella om at de fleste store hunde faktisk er flinke nok? Jeg ved ikke om der er et problem, men jeg kunne godt tænke mig at finde ud af det.

Bella er 9 måneder gammel og en anelse underdanig, så jeg vil helst at hun ikke bliver alt for usikker på sig selv.

Redigeret af Raenil
stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...