linda-hvid Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Jeg har en bekendt der ikke gider sin hund mere og vil aflive den :shock: Så nu håber jeg der er nogen herinde der vil have ham. Dsg på 7 år, han er ikke chippet, er ikke vant til at komme på lange ture, sikkert også lidt understimuleret. den bor sammen med 2 børn på 1 og 4 år så den er i hvert fald vant til børn. Den bor på alndet og render tit ind til naboen, men om den decideret stikker af ved jeg ikke, måske den bare udnytter en dårlig indhegnet have jeg prøver at få et billede og nogle flere oplysninger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Jeg rykker lige denne tråd op så der forhåbentlig er nogen der bider på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Hvor er det trist Håber I finder et godt hjem til det lille pus. Ih hvor det kribler i fingrene efter at redde alle hunde der har brug for det, men nej fy- går ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Øv øv, var det ham med facebookindlægget? :damn: Håber virkelig den får et nyt og godt hjem . (der er måske ikke noget at sige til at den stikker af hjemmefra, hvis den har en ejer der ikke kan fordrage den ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst trinehj Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 (der er måske ikke noget at sige til at den stikker af hjemmefra, hvis den har en ejer der ikke kan fordrage den ) - Ved godt man ikke må grine af sådan noget, men synes nu den her kommentar var lidt sjov Håber den får et nyt og dejligt hjem.. Hvis jeg havde tid og plads havde jeg sku taget den! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Hvordan går det med vuffer? Fundet et nyt hjem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Jeg har intet svar fået på facebook så jeg aner ikke om han har fortrudt eller aflivet den :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Jeg har intet svar fået på facebook så jeg aner ikke om han har fortrudt eller aflivet den :damn: Håber han har fortrudt og givet hunden endnu en chance. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Håber han har fortrudt og givet hunden endnu en chance. Ja det gør jeg også, hans søster svinede ham til derinde så måske han taget sig sammen. Eller konen har bestemt at den skal blive. Synes bare ikke det er fair at han ignorere mig når jeg prøver at hjælpe ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Ja det gør jeg også, hans søster svinede ham til derinde så måske han taget sig sammen. Eller konen har bestemt at den skal blive. Synes bare ikke det er fair at han ignorere mig når jeg prøver at hjælpe ham. Nej helt enig! Måske har han fået dårlig samvittighed, og begyndt at tænkte lidt mere voksent. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Nej helt enig!Måske har han fået dårlig samvittighed, og begyndt at tænkte lidt mere voksent. Nja måske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Man kan altid håbe . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Ja det gør jeg også, hans søster svinede ham til derinde så måske han taget sig sammen. Eller konen har bestemt at den skal blive. Synes bare ikke det er fair at han ignorere mig når jeg prøver at hjælpe ham. hahaha.. det er godt at soster kan komme efter ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts