Gæst MarieM Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Hej. Min lille tæve på to år til april søger legekammerater i Roskilde/Greve/Tune området. Min hundepige er en glad og livlig hund, som elsker at lege. Dog er hundene i familien nogle store bulderbasser, og dette er for voldsomt for hende. Hun vejer 2.7 kg, og søger legekammerater i samme vægtklasse. Til og med de 5-6 kg Venlig hilsen Marie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kar1s1unde Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Hej Marie Jeg er den heldige ejer af en Bichon Frise tæve på næsten 10 måneder. Jeg har forsøgt (indtil nu uden det store held) at mødes med andre hundeejere af små hunde, søndag formiddag kl. 10.15 i hundeskoven Karlslunde Mosevej og Karlslunde Landevej. Nu ved jeg jo ikke præcist hvor du bor, men måske kunne det også være noget for dig ?? Hilsen Karin:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarieM Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Hej Marie Jeg er den heldige ejer af en Bichon Frise tæve på næsten 10 måneder. Jeg har forsøgt (indtil nu uden det store held) at mødes med andre hundeejere af små hunde, søndag formiddag kl. 10.15 i hundeskoven Karlslunde Mosevej og Karlslunde Landevej. Nu ved jeg jo ikke præcist hvor du bor, men måske kunne det også være noget for dig ?? Hilsen Karin:vuf: Hej Jeg ved umiddelbart ikke hvor det er, men det er jo til at finde ud af. Dog ved jeg, at jeg ikke har tid hver søndag formiddag, da jeg arbejder i weekenderne. Men ellers vil jeg gerne mødes privat og lade hundene lege? Jeg har have, så de kan løbe rundt og hygge sig. Marie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kar1s1unde Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Hej igen Hvis vi bor for langt fra hinnanden kan det jo blive lidt overskueligt. Hvor bor du ??? Karin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarieM Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Hej igenHvis vi bor for langt fra hinnanden kan det jo blive lidt overskueligt. Hvor bor du ??? Karin Har du en mail jeg kan skrive til? Jeg bor i Greve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts