Hop til indhold

øv oss'...


Gæst Syfongse
 Share

Recommended Posts

Gæst Syfongse

Havde en super god dag hvor Arnold endelig gik ret pænt i snor på vores middagsgåtur og det var generelt en god dag.

 

men hjemme i min baggård, da overboen og hans lille dreng skulle ind ad porten, går der en djævel i Arnold og han styrter hen mod dem og den åbne port, som ligger lige ud til en stor vej.

 

det skal siges at han normalt ikke render ud af porten i tide og utide, jeg ka godt kalde ham til mig eller gå den anden vej med ham.

 

men som sagt, der fór en djævel i ham og jeg skriger (desværre ret skingert) "luk døren, luk døren!", men der sker ikke noget, indtil faderen går ind ad døren og spærrer vejen ud..

 

jeg får fat i arnold, som også er ret forskrækket over mit "hyl" og undskylder meget til overboen. Overboen er selvfølgelig også ret chokeret over at jeg skriger sådan og han siger "så få dog en snor i den hund". min roomie siger at hun bagefter hørte ham sige "slap da af".. men går ud fra at han egentlig bare var ret forskrækket over min reaktion..

De har aldrig brokket sig over arnold før, så jeg har altid følt at jeg har været på god fod med dem.

Men jeg blev virkelig ked af at jeg kom til at råbe og forskrække dem sådan og at han blev sur på mig over det.. det er sådan noget jeg kan gå og bekymre mig om resten af dagen!

 

håber bare at han har forståelse for at det jo er lissom hvis ens barn løb ud af døren og ud mod vejen! Nogle gange, for både hunde og dyr, er der jo bare noget der slår klik og så er det bare fremad og så kan selv den mest fattede person gå i panik. Så håber han får forståelse for det.. jeg har det i hvert fald dårligt med det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst wheaten terrier

Først vil jeg sige/skrive, at jeg bestemt godt kan forstå din reaktion. Den er jo helt og aldeles impulsiv og vi ville sikkert alle reagere på den måde.

 

Når det er sagt, så synes jeg ikke du skal have det skidt med det, hvis det kan redde resten af din dag så gå op til overboen og forklar ham det endnu engang, nu hvor der er faldet ro på jer alle. Det er da død ærgeligt at gå at have det skidt. Arnold skulle jo reddes for enhver pris...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst solskin

Ja - nogle gange handler vi bare :lol: Sådan har vi nok alle stået i en situation, som bagefter kan virke lidt "dumt".

 

Jeg har (flere gange) måtte gå slukøret, hen til en og undskylde (samt give en forklaring på min handling).

 

Jeg vil råde dig til at få talt med din nabo, så du kan få det afsluttet. Så skal du heller ikke gå og tænke over, om det har indflydelse på jeres gode naboskab.

 

Og denne her :ae:får du, for det var godt nok noget af en forskrækkelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse

tak, havde brug for et "klap på hovedet" :oops::-)

 

ja, vil ikke gå op til dem nu, for de har små børn der skal sove og det er lidt sent..

men næste gang jeg møder dem i opgangen vil jeg lige sige undskyld en ekstra gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...