Hop til indhold

Kloge Hf'ere - Har brug for hjælp til foredrag!

LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Skal holde en form for foredrag til noget kulturhus på onsdag (om kun 2 dage!:shock:)

Og har brug for lidt hjælp nu :genert:

Anden halvdel er næsten færdig :yeah: Mangler bare lige nogle idéer til tricks, der ville være gode at have med? :engel: Det skal være noget Ronja kan, da vi skal vise det endelige trick, og hvordan man indlære det :5up:

Første halvdel er jeg ikke begyndt på endnu :oops: Så der må I bare komme med indput :mrgreen: I første halvdel skal jeg fortælle om kropssprog (signaler og sårn) :engel: Og så vil jeg RIGTIG gerne aflive alt hvad folk har af tanker om dominans og lederskab :engel:

I slutningen af første del, vil jeg gerne komme ind på indlæring og sådan, da anden halvdel handler om en aktiv gåtur, træning, tricks og aktivering, ville det være godt at have på plads :-D

AL hjælp er velkommen! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kender du jo ikke publikummet på forhånd og ved ikke hvad der vil komme af spørgsmål...

Ville passe på med at snakke for meget dominans og lederskab da det vil kunne tage for meget af din tid der der ville kunne komme mange spørgsmål..

tricks og aktivering er i jo super gode til så de ideer du har der er super..

krops sprog vis gerne på billeder når du snakker så folk kan sætte billeder på det du fortæller da det ellers kan være svært at forstå for folk :genert:

Sørg for at vis tricks som dig og ronja er helt sikre i da du sikkert vil være ldit nervøs hvis jeg kender dig ret :blink:

glæder mig til at høre på onsdag og håber jeg vil kunne gi dig massere af komplimenter der :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kender du jo ikke publikummet på forhånd og ved ikke hvad der vil komme af spørgsmål...

Ville passe på med at snakke for meget dominans og lederskab da det vil kunne tage for meget af din tid der der ville kunne komme mange spørgsmål..

tricks og aktivering er i jo super gode til så de ideer du har der er super..

krops sprog vis gerne på billeder når du snakker så folk kan sætte billeder på det du fortæller da det ellers kan være svært at forstå for folk :genert:

Sørg for at vis tricks som dig og ronja er helt sikre i da du sikkert vil være ldit nervøs hvis jeg kender dig ret :blink:

glæder mig til at høre på onsdag og håber jeg vil kunne gi dig massere af komplimenter der :5up:

Men skal have lederskab og dominans med, da det står i beskrivelsen :genert::engel:

Har tænkt at have et billede af hvert kropssprog? :-D

Har valgt nogle gode og nemme tricks :banan: Og så skal vi vist have købt kyllingetern til dagen :engel:

Jeg håber også på at få maaaaassere af komplimenter :engel::klap:

Kan man godt gøre sådan, at man tillader spørgsmål efter hvert "emne"? Så man ikke bliver afbrudt konstant? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men skal have lederskab og dominans med, da det står i beskrivelsen :genert::engel:

Har tænkt at have et billede af hvert kropssprog? :-D

Har valgt nogle gode og nemme tricks :banan: Og så skal vi vist have købt kyllingetern til dagen :engel:

Jeg håber også på at få maaaaassere af komplimenter :engel::klap:

Kan man godt gøre sådan, at man tillader spørgsmål efter hvert "emne"? Så man ikke bliver afbrudt konstant? :engel:

Hmm jeg ville ikke fortælle for meget om hvordan lederskabet blev betegnet for år tilbage men måske fortælle hvad du synes er en rigtig rolle overfor sin hun kan være lederskab byttet ud med venskab hvordan du føler man skaber de bedste rammer for sin hund. Hvad man skal finde sig i og ikke og hvordan man sætter rammer for sin hund uden at være magt påliggende overfor den..??!!! sorter og ta det til dig som finder dig naturligt :mrgreen:

Det forskelligt hvordan man helst vil have spørgsmål men når jeg holder teori aften så fortæller jeg folk at de gerne må stille spørgsmpl undervejs kan jo være man fik sagt noget vullapyk som fortjener uddybbelse, og så folk ikke skal huske det til sidst. Efter hvert emne ville også være helt fint tænker jeg. Bare pas på at tiden ikke løber fra dig :mrgreen: men ville så også slutte af med tilsidst og spørge om der er ngole spørgsmål...

Alt afhængig af publikum er det ikke sikkert der er så mange spørgsmål, men sørg for at have lidt tid tilbage til spørgsmål :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg ville ikke fortælle for meget om hvordan lederskabet blev betegnet for år tilbage men måske fortælle hvad du synes er en rigtig rolle overfor sin hun kan være lederskab byttet ud med venskab hvordan du føler man skaber de bedste rammer for sin hund. Hvad man skal finde sig i og ikke og hvordan man sætter rammer for sin hund uden at være magt påliggende overfor den..??!!! sorter og ta det til dig som finder dig naturligt :mrgreen:

Det forskelligt hvordan man helst vil have spørgsmål men når jeg holder teori aften så fortæller jeg folk at de gerne må stille spørgsmpl undervejs kan jo være man fik sagt noget vullapyk som fortjener uddybbelse, og så folk ikke skal huske det til sidst. Efter hvert emne ville også være helt fint tænker jeg. Bare pas på at tiden ikke løber fra dig :mrgreen: men ville så også slutte af med tilsidst og spørge om der er ngole spørgsmål...

Alt afhængig af publikum er det ikke sikkert der er så mange spørgsmål, men sørg for at have lidt tid tilbage til spørgsmål :mrgreen:

God idé det der første du skrev :5up:

Havde tænkt det sådan, hvordan lederskab ses i dag, og hvorfor myten om dominans er opstået.

Har fundet sådan en god tekst fra Hund og Trænings hjemmeside, jeg tænkte jeg kunne bruge lidt af :-D Har også brugt den tekst til biologi projekt :engel:

Hvis folk ikke er at for spørgende, og jeg kan besvare deres spørgsmål (:mrgreen:) så kan de jo godt afbryde mig :hmm:

Det bliver delt op i to, af ca ½time-tre kvarter per gang, hvor det er delt af sådan en kaffe/kage pause :-)

Link til indlæg
Del på andre sites