Besvaret Februar 4, 201115 år comment_560415 Hundetræning - Landsforeningen Danmarks civile Hundeførerforening - DcH I menuen klikke du på Ungdom og herefter på Ungdomslejr Rapporter
Besvaret Februar 4, 201115 år comment_560455 Hundetræning - Landsforeningen Danmarks civile Hundeførerforening - DcH I menuen klikke du på Ungdom og herefter på Ungdomslejr Øv, jeg er for gammel... Ser ellers rigtig sjovt ud! Er der ikke nogen der vil lave ungdomslejr for os der er unge indeni, men lidt gamle udenpå..?? Rapporter
Besvaret Februar 4, 201115 år comment_560488 Øv, jeg er for gammel... Ser ellers rigtig sjovt ud! Er der ikke nogen der vil lave ungdomslejr for os der er unge indeni, men lidt gamle udenpå..?? Lige min tanke Vi må lave en selv. Rapporter
Besvaret Februar 4, 201115 år comment_560873 Øv, jeg er for gammel... Ser ellers rigtig sjovt ud! Er der ikke nogen der vil lave ungdomslejr for os der er unge indeni, men lidt gamle udenpå..?? Den er jeg med på Rapporter
Besvaret Marts 11, 201115 år comment_591752 Den er jeg med på Øv, jeg er for gammel... Ser ellers rigtig sjovt ud! Er der ikke nogen der vil lave ungdomslejr for os der er unge indeni, men lidt gamle udenpå..?? Jamen den har vi jo;) Rapporter