Hop til indhold

Hejsa :)


Gæst Katrine
 Share

Recommended Posts

Gæst Katrine

Jeg må hellere præsentere mig selv, efter nogle ugers intens læsning af hundredevis tråde :lol:

 

Jeg hedder Katrine, er 27 år og bor i et lille hus i Aalborg sammen med min kæreste. I overmorgen bliver jeg hundeejer og ja, jeg glæder mig helt vildt! Hector er islandsk fårehund og i den grad ønskehunden. Vi mener selv, at vi har tiden og overskuddet, idet vi begge arbejder i døgninstitutioner og stort set ikke samtidigt, så der er stort set altid en hjemme hos Hector.

 

Jeg har brugt de sidste par måneder på at læse masser af hundebøger, hovedparten nogle jeg så anbefalet herinde, og på alle måder gøre klar til vores nye familiemedlem. Jeg ser frem til at kunne deltage mere aktivt herinde og bare suge til mig af jeres viden :-)

 

Hector er ikke min første hund, men den første som jeg har hovedansvaret for. Som barn har jeg haft verdens dejligste blandingshund, og selv nu, 6 år efter hendes død, savner jeg hendes kærlige væsen og vores dejlige gåture og hygge sammen. Selvom hun var hele familiens hund, så var jeg nok den af os, der var mest engageret i hende, og stort set alle hendes gåture var med mig. Vi havde på alle måder et særligt bånd, og det er denne nære kontakt med et andet væsen, jeg ser frem til at etablere med Hector. Han vil dog blive trænet en del mere og blive aktiveret mere hensigtsmæssigt, for med alle de bøger jeg har læst om dette på det sidste, tør jeg ikke håbe på at den intuition vi brugte i opdragelsen af Amanda rækker endnu engang :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...