Besvaret Februar 23, 201115 år comment_577762 Ærligt talt, jeg interesserer mig ikke for mode. A: Jeg er vokset op i en familie med to syersker, og har været tvangsindlagt til modesnak og knappenåle i flæsket hele min barndom B: Jeg har en facon der ikke laves tøj til Men nu kan man lave sit tøj på computeren, og så bliver det straks mere interessant :klap: Det er et program, der hedder "Marvelous Designer". Det lyder som pral, men er det ikke. Selv min gamer-nørd af en søn blev imponeret da jeg viste ham det. Skærmbilledet ser sådan ud: Til højre laver man sit snitmønster, og til venstre kan man se hvordan det ser ud på en model - og alle ændringer vises i real-time animation Sådan laver man lige en hurtig kjole: Jeg sider og leger med demoen nu, og tror sgu jeg køber det. Det er bare for sejt Rapporter
Besvaret Februar 23, 201115 år comment_577768 Hold da op? Vildt.. Skyndte mig at sende det til mine 3 skrædder-veninder. Rapporter
Besvaret April 22, 201115 år comment_624353 Fedt tip! ;o) Jeg elsker også, at designe tøj og stil på computeren... Bare for sjov skyld... ) Rapporter