Gæst Basset-baby Skrevet Marts 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 1, 2011 - Jeg gider ikke skrive hej længere Vi har 2 hunkatte på 1 år herhjemme, og vi ved fra tidligere at de ikke kan lide hunde! Hvordan gør vi overgangen med hvalp så mild som muligt? Vi er selvfølgelig opmærksomme på at det bliver en kamp- men når det er en hvalp der kommer håber vi på at de ikke reagere lige så voldsomt som den store livlige hund de tidligere har mødt. Det er jo en Basset hound, så den er jo ikke voldsomt stor og livlig i forhold til mange andre racer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Øjeblik - jeg skal lige poste to indlæg mere, så kan jeg svare dig bedre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Så burde jeg kunne poste dig dette link NEMO - Glade katte og hunde: At leve som hund og kat Eller kan du kontakte mig via min hjemmeside www.bricksite.com/nemo MVH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts