Gæst Sigurd Skrevet Marts 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2011 Jeg har netop lige læst DKK´s høringssvar vedr. hundeloven. (Det kan findes på DKK´s hjemmeside under nyheder ) Det glæder mig, at nogen tilsyneladende hører "hvad der rø´r sig" blandt alle hundejere og formår at sætte det sammen til et fornuftigt høringssvar. Nu er mit "stille håb" så bare, at embedsmænd, folketingsmedlemmer og ministre vil bruge disse svar, når hundeloven skal revideres. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Jeg har netop lige læst DKK´s høringssvar vedr. hundeloven.(Det kan findes på DKK´s hjemmeside under nyheder ) Det glæder mig, at nogen tilsyneladende hører "hvad der rø´r sig" blandt alle hundejere og formår at sætte det sammen til et fornuftigt høringssvar. Nu er mit "stille håb" så bare, at embedsmænd, folketingsmedlemmer og ministre vil bruge disse svar, når hundeloven skal revideres. :hmm:Det var vist meget fornuftigt at du skrev "stille håb", så bliver skuffelsen ligesom lidt mindre:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts