Gæst Clixen Skrevet Marts 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2011 Hej med jer, Er der nogle hvalpe i Virum området, der vil lege med min dalmatinertæve på 11 uger et par gange om ugen? Håber at høre fra jer. Mange venlige hilsner Charlotte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alaia Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Vi kunne godt være interesserede. Har en chihuahua på 4 måneder - bor i Holte. Har også en veninde med en chihuahua blanding der er lidt yngre, hun kunne måske også være interesseret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Clixen Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Jeg kunne godt være "bekymret" for jeres små racer. Ved ikke lige hvor pædagogisk korrekt Maggie er over for mindre hunde. Kommer I i Geel skov, for så kunne vi jo evt. mødes - og skilles hvis det bliver for voldsomt for jeres? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 jeg bor i Lyngby, og mine to elsker store hunde (de leger tit med min mors store lab-blandinger) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Clixen Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Det lyder dejligt! Kommer du i Geel skov, eller går du evt. ved Lyngby sø? Jeg kan ikke køre bil, men er ved at introducere tog for den lille. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Jeg har mest været i slotsparken (midten af Lyngby) Mine hunde kan fint køre tog så jegk an godt tage ud til dig hvis det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Clixen Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Det er da service Vi kan skiftes til at tage toget, hvis vores hunde leger godt sammen. Hvis du tager toget til Holte, ligger den lille del af Geel skov lige bagved. Hvor gamle er dine hunde? Og orker de virkelig en hvalp på 11 uger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Det ville være en fin idé Mine hunde er hhv 4½ og 3 år og de er stadig som hvalpe, især Sonne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alaia Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Min venindes kan godt blive bange for større hunde, og det vil jeg heller ikke afvise at Alaia kan, men vi har en mellem schnauzer også, og de kan sagtens sammen:) Ja vi kommer i Geelskov, så der kan vi sagtens mødes:) Har heller ikke haft problemer med større hunde (voksne) der, de fleste går bare forbi, eller snuser lige til hende, har ikke mødt større hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Clixen Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Dejligt med alle disse legekammerater. Det kan jo også være en øvelse for Alaia?! Jeg tænker, at det er bedre for både Maggie og Alaia, at der ikke er "for mange" hunde. Men på den anden side er det måske godt. Hvad syntes I, skal vi alle mødes? Jeg er på "hvalpe barsel", så I kommer bare med bud på hvornår det passer jer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alaia Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Ja, men vil gerne prøve det:) Hun skal også lære at kunne tolerere så mange hunde som muligt, så er det fint nok at hun vælger om hun vil lege med dem eller ignorere dem. Vi kan sagtens mødes alle sammen for mig, men jeg tager min mellem schnauzer med også hvis det er okay? Hun er ret stille og rolig, men måske frisk på lidt leg. Jeg kan alle formiddage/tidlige eftermiddage i denne uge, bortset fra onsdag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Jamen lad os da endelig det, the more, the merrier Er der én der evt kan tage en kande kaffe med? Så vil jeg nemlig gerne bage lidt kanelsnegle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alaia Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Helle: Hvornår kan du ? Det er lidt besværligt for mig at have noget med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Jeg kan nok onsdag eftermiddag som det eneste idenne uge, men næste uge ser bedre ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Clixen Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Jeg tager kaffe og plastikkrus med. Onsdag kan jeg desværre ikke. Desuden har de lovet regn resten af ugen - ikke at det nødvendigvis bliver til noget, da de jo siger så meget i vejrudsigten, som ikke holder stik. Jeg vil gerne mødes en i tørvejr, da Maggies pels bliver gennemblødt på meget kort tid. Skal vi skrives ved i weekenden og se hvilket vejr de lover i næste uge? Jeg overvejer også at tage min cavalier med, ikke den store legehund, men ja "the more the merrier" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alaia Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Ja lad os skrives ved. Tag da bare din cavalier med også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Clixen Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Vi skrives ved i weekenden! Håber at se jer i løbet af næste uge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Gizmo er godt nok knap 9½ mdr. men hun vokser (heldigvis) hurtigt og han er rigtig god til små hunde/små hvalpe (om ikke andet, så har hun godt af også at vænne sig til større hunde, selvom hun selv bliver større), så han vil gerne lege med hende. Vi bor i Allerød Og så vil jeg da lige slå et slag for vores månedlige træf: Ishøj Strand, hver 1. søndag i måneden kl. 11.00 - der kan I sagtens komme og være med. Der kommer både små hunde, store hunde, ældre, unge, hvalpe... Og både hunde og ejere plejer at få en rigtig god og hyggelig tur ud af det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Clixen Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Jeg overvejede faktisk at købe en vizla, købte bog og googlede. Men det endte altså med en dalmatiner (min anden). Jeg er sikker på, at Gizmo og Maggie vil se smukke ud sammen Tak for tip om Ishøj Strand, det vil jeg prøve en dag, når hvalpekurset er slut (det er om søndagen). I Allerød må I have masser af natur, ligger der et område tæt ved stationen, hvor Gizmo og Maggie kunne pjotte? Rigtig god weekend til alle - nyd solen som de har lovet os!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alaia Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Hej alle:) Hvornår passer det jer at mødes i denne uge? Jeg kan nok bedst onsdag eller fredag eftermiddag - eller i weekenden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Clixen Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Skulle netop til at foreslå onsdag. Fredag er min fødselsdag, så eftermiddag passer ikke den dag. Men som sagt så er jeg klar til onsdag eftermiddag. Kl. 14? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alaia Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Clixen: Jeg har fået en mail hvor jeg kan se du har skrevet en ny besked, men kan ikke se den herinde. Jeg kan først ca. 16.15 onsdag. Passer det? Og hvad med de andre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Jeg overvejede faktisk at købe en vizla, købte bog og googlede. Men det endte altså med en dalmatiner (min anden). Jeg er sikker på, at Gizmo og Maggie vil se smukke ud sammen Tak for tip om Ishøj Strand, det vil jeg prøve en dag, når hvalpekurset er slut (det er om søndagen). I Allerød må I have masser af natur, ligger der et område tæt ved stationen, hvor Gizmo og Maggie kunne pjotte? Rigtig god weekend til alle - nyd solen som de har lovet os!!!! Vores skov (hundeskov) ligger kun små 5-10 min fra stationen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Clixen Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Alaia: Pudsigt, men jeg prøver bare igen - håber den kan ses nu. Jeg foreslå kl. 14, men 16.15 er også ok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alaia Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Jeg kan først nå det til 16.15, skal lige nå hjem fra arbejde og hapse hundene med:) Hvor skal vi mødes? Ved holte kollen? Jeg sender dig lige mit mobilnr i en privatbesked. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts