Hop til indhold

Plejefamilie søges!


Gæst gea
 Share

Recommended Posts

Min Cairn Terrier på 13 år søger en plejefamilie frem til 1. oktober da jeg skal til udlandet og ikke kan tage ham med nu og her.

 

Krav til plejefamilien:

Ældre personer med masser af tid og kærlighed

Ingen børnefamilier

Ingen andre hunde eller katte i hjemmet

 

 

I hjemmet er han meget rolig og selskabelig. Han følger efter én og skal altid lige se hvad man laver. Han elsker sine gåture men kan ikke gå flere kilometer længere pga. en smule slidgigt. Han er vant til 3 gåture om dagen hver af 15-20min varighed. Han kan blive til lidt af en terrier når han møder andre han hunde :-D Håber der er nogen derude med et stort nok hjerte til at lukke ham ind i sit hjem lidt!

Redigeret af gea
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Min Cairn Terrier på 13 år søger en plejefamilie frem til 1. oktober da jeg skal til udlandet og ikke kan tage ham med nu og her.

 

Krav til plejefamilien:

Ældre personer med masser af tid og kærlighed

Ingen børnefamilier

Ingen andre hunde eller katte i hjemmet

Bor i Århus eller i nærheden

 

I hjemmet er han meget rolig og selskabelig. Han følger efter én og skal altid lige se hvad man laver. Han elsker sine gåture men kan ikke gå flere kilometer længere pga. en smule slidgigt. Han er vant til 3 gåture om dagen hver af 15-20min varighed. Han kan blive til lidt af en terrier når han møder andre han hunde :-D Håber der er nogen derude med et stort nok hjerte til at lukke ham ind i sit hjem lidt!

 

er han rigtig god til at vaere renlig?

 

Mine foraeldre bor i kbh, og har mistet deres cairn af sygdom/alderdom.

Ved ikke om jeg kan lokke dem til det, men min far og mor knytter sig meget, saa hvis et dyr kommer til, saa er de smeltet.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...