Besvaret Marts 4, 201115 år comment_584829 Dit valgte billede sendes til Dinah som privatbesked. Ingen hjælpetråd, da alle billeder skal være nye for alle fra den 20. marts. Se profil: Dinah Vær opmærsom på, at billederne, der kommer til afstemning er tumbnail-små dvs, som de vil se ud, som vinder øverst på siden. Så beskær gerne billedet. MÅNEDENS HUND MARTS 2011 Denne måneds kategori: "nysgerrig hund(e) over andre dyrearter". Det andet dyr skal også være på billedet. NB:Der må gerne være flere hunde på billedet !!!!!!!!!!!! HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 19. marts kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i opload, bliver dette sorteret fra. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter. KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes. Denne måneds kategori er valgt af februar måneds vinder. Præmie: 12 måneders gratis hjemmeside hos 123hjemmeside - nu med stamtavle funktion(Værdi: 499.-) 1. stk mulepose med hunde-forum.dk tryk.Læs mere om muleposen / eller bestilling her)Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien! Redigeret Marts 8, 201115 år af Dinah Rapporter
Besvaret Marts 4, 201115 år comment_585393 Jeg er lidt i tvivl om betydningen af kategorien "nysgerrig hund(e) over andre dyrearter". Betyder det hunde, som er nysgerrig overfor andre dyr - altså snuser til dem eller kigger eller såen... Eller betyder det bare nysgerrige hunde - som er mere nysgerrig end andre slags dyr? Rapporter
Besvaret Marts 4, 201115 år Forfatter comment_585399 Jeg er lidt i tvivl om betydningen af kategorien "nysgerrig hund(e) over andre dyrearter". Betyder det hunde, som er nysgerrig overfor andre dyr - altså snuser til dem eller kigger eller såen... Eller betyder det bare nysgerrige hunde - som er mere nysgerrig end andre slags dyr? ja, til det første. din hund er nysgerrig over fx en snegl, ko, hest mv.:slem: Rapporter
Besvaret Marts 4, 201115 år comment_585402 ja, til det første. din hund er nysgerrig over fx en snegl, ko, hest mv.:slem: Super! :5up: Tak for det vildt hurtige svar Rapporter
Besvaret Marts 4, 201115 år Forfatter comment_585403 Super! :5up: Tak for det vildt hurtige svar det var så lidt kh Hurtig-som-en-Ninja Dinah:slem: Rapporter
Besvaret Marts 8, 201115 år Forfatter comment_588524 Skal det andet dyr være med på billedet? Ja:slem: Rapporter
Besvaret Marts 8, 201115 år comment_588529 Nogen der har en slange, som Petrine må møde :hmm: Rapporter
Besvaret Marts 17, 201115 år comment_595753 Dinah har jeg sendt dig et billed, eller har jeg kun overvejet det og aldrig fået det gjort? Rapporter
Besvaret Marts 17, 201115 år comment_595773 Nogen der har en slange, som Petrine må møde :hmm: Hmmmm, kan en kanin bruges? :blink: Rapporter
Besvaret Marts 17, 201115 år Forfatter comment_595844 Dinah har jeg sendt dig et billed, eller har jeg kun overvejet det og aldrig fået det gjort? kigger lige Rapporter
Besvaret Marts 17, 201115 år Forfatter comment_595848 Dinah har jeg sendt dig et billed, eller har jeg kun overvejet det og aldrig fået det gjort? Du har kun overvejet:slem: Har ikke fået noget fra dig:fornaermet: Rapporter
Besvaret Marts 18, 201115 år comment_596434 Kan man sende et og hvis man får taget et bedre en af dagene så få det byttet ud ? Rapporter
Besvaret Marts 18, 201115 år Forfatter comment_596440 Kan man sende et og hvis man får taget et bedre en af dagene så få det byttet ud ? jepper, det kan du sagtens inden den 19. kl 20:slem: Rapporter