Gæst gittesylvest Skrevet Marts 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 4, 2011 Hej allesammen. Er det normalt at min dejlige labradorhvalp på 11 uger ikke gider at gå tur, med mindre vi tager i skoven, for der vil han godt gå både i snor og løs. Jeg har købt ham bla. for at vi skulle til at gå lange ture, ved godt at han ikke vil gå langt endnu, men han vil meget lidt når vi går ud med ham i nabolaget han vil ikke gå bare lidt med mindre vi lokke hele tiden med godbidder Han vil helst blive i haven, er det normalt og hvornår kan jeg regne med at han vil? KH Gitte :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Lige nu er det eneste han har brug for at lære jer og kende... Så gåture er ikke et behov som sådan, små bitte ture på 5-10min er rigeligt. Det skal være på hans præmisser, så han bliver tryg ved det lokalmiljø i præsenterer ham for.. Bare rolig, han skal nok ville gå tur, når han opdager at verden er et dejligt sted... :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 ja det er det. Har i læst en bog eller forbedret jer eller sat jer ind i at f åen hvalp i huset? Ellers vil jeg anbefale jer at læse bogen "hvalpen" Lone Greve, i kan evt. låne den på biblioteket. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Hej, Min hvalp som jeg fik for 14 dage siden vil kun gå tur med mig, min datter på 13 kom ikke langt med ham:rolleyes:-det jeg vil sige med det er, at som de andre siger, så handler det om tryghed og i skal nok få mange gode ture sammen på sigt;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts