Hop til indhold

Fast legeaftale i Kbh Ø søges!


Gæst MariePylaia
 Share

Recommended Posts

Gæst MariePylaia

Den seneste måned har jeg arbejdet med mit nye ekstra job - at underholde og aktivere en etårig hanhund, fordi familien har nogle fysiske begrænsninger og derved ikke selv kan aktivere ham ordentligt.

 

Hovedpersonen er Balder:

 

..charmerende bastard af Golden Retriever og Irsk ulvehund.

..et år gammel og vejer ca. 30 kg.

..ualmindeligt glad for andre hunde, store som små.

..kan være lidt voldsom i sin leg og glæde.

..venlig, glad, legesyg og endnu hvalpet.

 

Jeg leder efter en anden hund som Balder kan more sig med, og som kan more sig med Balder. Gerne en fast aftale ugentligt eller mere. Alle hverdags formiddage kan vi. Balders indkald er endnu ikke til at stole på, og vi kan derfor kun lege steder med fritløbsområder/løbegårde. Balder bor i Kartoffelrækkerne på Østerbro, og for os ville Østre anlæg eller Fælledparken være ideelt. :)

 

Håber der er nogen hvis hund også trænger til at være sammen med andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Vi ville supergerne stille op til lidt hvalpeleg, men Østerbro/Fælled parken er lige besværligt nok for os at komme til, da Ninja ikke må tages med i bussen :fornaermet:

 

...Men sig endelig til hvis I en dag forvilder jer til Frederiksberg :blink:

 

Eiiej.. I kan da lige hoppe på metroen til Nørreport st. og så der ikke mere end en god km til Østre Anlæg! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia

Det er lige præcis den park, jo. Du skal ind fra hjørnet af Sølvgade og Øster Voldgade - og så kommer man lige til hundegården.

 

Jeg er ude med Balder om formiddagen, inden jeg skal videre på mit andet arbejde - jeg skal altså hjem igen omkring klokken 12. Så alt inden 12 er faktisk fint for os. Kan I der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lige præcis den park, jo. Du skal ind fra hjørnet af Sølvgade og Øster Voldgade - og så kommer man lige til hundegården.

 

Jeg er ude med Balder om formiddagen, inden jeg skal videre på mit andet arbejde - jeg skal altså hjem igen omkring klokken 12. Så alt inden 12 er faktisk fint for os. Kan I der?

 

Øv, nej :vedikke: Jeg har som oftest først hjemme kl. 14, og min kæreste er altid først hjemme kl. 16. Havde lige misset den med formiddage .. sorry :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia

Ikke sådan som udgangspunkt, men Balder er jo ligeglad om det er weekend eller hverdag - og han har jo ligeså meget brug for selskab der. Vi kunne måske nok arrangere at mødes en weekend? Dog ikke denne. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...