Gæst Helle1985 Skrevet Marts 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 5, 2011 Hej alle SÅ fik jeg oprettet mig her, da jeg lidt mangelr et gratis forum for hundemennesker Lidt kort om mig: Jeg er "mor" til to dejlige, små hunde; lille Ina på 4½, der er en Cavalier King Charles Spaniel-, Mops-, og pekingeserblanding. Så er der Sonne, der er en 3-årig Chihuahua og Jack Russel-blanding. Vi bor sammen med min dejlige kæreste midt i Lyngby. Han studerer på Københavns Universitet og jeg arbejder som IT supporter. Jeg glæder mig meget til at snuse lidt rundt herinde og måske møde nogle nye (hunde)venner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Velkommen til, her er meget man kan snuse til :blink: med din baggrund i det der IT nowet kan jeg da blive lidt bekymret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Velkommen til, her er meget man kan snuse til :blink: med din baggrund i det der IT nowet kan jeg da blive lidt bekymret Hehe, hvordan kan det være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Hehe, hvordan kan det være? Velkommen til HF Nogle mennesker herinde er så dejlig søde og rare og til tider skriver de nogle lidt sjove ting Herunder hører snuseren (i min verden), men de sjove indlæg, vil du forhåbentlig komme til at elske ligeså meget som nogle af os andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...