Gæst LineSkytte Skrevet Marts 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 5, 2011 Hej alle hundeejere PRIVAT HUNDEPASNING TILBYDES - Et alternativ til Kennel. Mangler du en til at passe din hund, for en enkelt dag, en uge eller…? Jeg er en 22-årig pige der tilbyder, at passe din hund. Jeg er studerende med ca. 16 timer ugentligt, og har derfor masser af tid til din hund. Jeg ELSKER hunde, og mit største ønske er selv at få én. Men indtil da, vil jeg elske at passe din! Skal din hund kløs bag ørene, i hundeskoven hver dag, sove i sengen, og have selvskab dagen lang? Jeg tilbyder for 200 kr. pr. døgn: - Mindst 3 gode lange ture til din hund hver dag, afhængig af din hunds behov. - Hjemlige omgivelser. Bor i en villa i Horsens, hvor der er gåafstand til hundeskov og vandet, samt masser af grønne områder. - Masser af selvskab- udover mig vil din hund have selvskab af min familie, da jeg er hjemmeboende. Jeg er fleksibel og ansvarsbevist, og jeg vil sammen med resten af min familie, tage imod din hund som var den min egen. Jeg har mulighed for, at hente og bringe din hund, mod lidt kørepenge. Kig evt. ind på min hjemmeside 123hjemmeside.dk/privat-hundepasning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Syntes næsten at du skulle købe en banner annonce herinde, hvis du gerne vil reklamere :5up: Her hvor du har oprettet dit 'indlæg' er det et debatforum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LineSkytte Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Det er også rigtigt Det tror jeg lige jeg får lavet om... Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solvej Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 hvor bor du henne?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 hvor bor du henne?? Tråden er fra marts - 2011, og så står der at hun bor i en villa i Horsens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts