Hop til indhold

Handlerkursus i spidshundeklubben!


Gæst maria&kenni
 Share

Recommended Posts

Gæst maria&kenni

Er der nogen af jer der skal med eller kunne tænke sig at komme med til dette? :-D

 

Klubben

- tryk på boksen til højre i siden, for at komme ind på arrangementet.

 

Jeg har nemlig selv tilmeldt mig, men så her i weekenden til udstilling fik jeg afvide at det nok vil blive aflyst,grundet for lidt tilmeldinger.

Derfor ville jeg da lige prøve at lave lidt reklame for det herinde og hører om der ikke er flere der gerne vil lmed til dette og muligvis bare har overset det :blink:

 

Jeg ved godt tidsfristen er udløbet, men er sikker på at hvis man ringer og siger man gerne vil med, så er det nok muligt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville rigtig gerne med, men har ikke tilmeldt mig. Måske jeg skulle....

 

Edit: nu har jeg sendt en mail til den som står for det... Så nu må vi se, hvad hun siger.

Redigeret af missmette
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni
Jeg ville rigtig gerne med, men har ikke tilmeldt mig. Måske jeg skulle....

 

Edit: nu har jeg sendt en mail til den som står for det... Så nu må vi se, hvad hun siger.

 

Det lyder godt :blink:

Ja vi må se hvad de siger. Sagde igår at jeg ville smide et indlæg herinde for at prøve at få flere til.. :-D

 

Har du tilmeldt dig begynder eller øvet..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt :blink:

Ja vi må se hvad de siger. Sagde igår at jeg ville smide et indlæg herinde for at prøve at få flere til.. :-D

 

Har du tilmeldt dig begynder eller øvet..?

 

Begynder, da vi ikke har været på kursus før. Så nu venter jeg spændt. Jeg mener altså, der er nogle mynde-folk herinde som skal med...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni
Begynder, da vi ikke har været på kursus før. Så nu venter jeg spændt. Jeg mener altså, der er nogle mynde-folk herinde som skal med...?

 

Ja det samme her, jeg er også på begynder...

de sagde dog også at det var mest folk til øvede de manglede.. men håber dog at de holder kurset for begynder så :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det samme her, jeg er også på begynder...

de sagde dog også at det var mest folk til øvede de manglede.. men håber dog at de holder kurset for begynder så :blink:

 

Så er jeg meldt til :-D Betalte du med det samme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni
Så er jeg meldt til :-D Betalte du med det samme?

 

Ja det gjorde jeg vist nok, overførte bare pengene også skrev jeg en mail bagefter om at jeg og min kæreste meget gerne ville på holdet og at jeg havde overført pengene til dem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...