Hop til indhold

Tur med hundeinteresseret Viborg/hobro?


Gæst Sally-tøsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Sally-tøsen

Hej.

 

Jeg ville høre om der var nogen som var interesseret i at mødes og gå tur med hundene? Jeg har selv en schæffer på snart 5mdr, og vi kender ikke så mange andre hunde/og deres ejere :)

 

Så er der nogen der vil med på tur i hundeskoven i Viborg Finderupvej ?

Jeg kan pt på alle tider af dagen, da jeg går hjemme indtil april mdr.

 

MVH Sallys ejer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sally-tøsen

Hej.

 

Meget gerne, vi kan også tage klostermarken? Jeg er bare interesseret i at socialcere min hund da vi bor langt ude på landet. :)

 

Da hun er flyttet sent hjemmefra, så skal der trænes lidt, men hun har ikke problemer med andre hunde heldigvis :)

 

Weekend kan jeg også.

 

Så skriv hvornår du/i kan og hvor. Så kan jeg nok også. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

 

Meget gerne, vi kan også tage klostermarken? Jeg er bare interesseret i at socialcere min hund da vi bor langt ude på landet. :)

 

Da hun er flyttet sent hjemmefra, så skal der trænes lidt, men hun har ikke problemer med andre hunde heldigvis :)

 

Weekend kan jeg også.

 

Så skriv hvornår du/i kan og hvor. Så kan jeg nok også. :)

 

Hvis du kan komme til klostermarken kan vi tage hvilken som helst dag, jeg går også hjemme lige for tiden. men de har lovet dårlig vejr de næste dage, betyder ikke så meget for mig, men Tacco er ikke fan af hverken regne eller kulde :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sally-tøsen

Jeg kan komme til klostermarken imorgen, kl 8.15, så kan jeg køre min kæreste på job, så jeg har bilen :)

 

Privat besked sendt, med videre oplysninger :) (hvis jeg kunne finde ud af det?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...