Gæst Nuuk Skrevet Marts 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 9, 2011 Hej HF. Jeg fik en lille Japansk Spidshund igår på knap 9-10 uger. Da vi skulle sove lagde jeg mig i stuen, så den kunne føle at der var nogle ved den. Men det sidste den ville var at sove. Den ville hellere løbe rundt og bide i alt ting, og lege midt om natten. Fik kun 3 timers søvn pga. at den vågnede med at "pive", og ville op til mig. Når jeg så tog den op ville den kun slikke og bide mig i øret :hjerte::hjerte: hvorefter den ville ned igen. Og sådan forsatte det HEEELE natten. Jeg gik også ud med den omkring 3 gange, så den kunne tisse. Den fik lavet "stort" men tisse valgte den at gøre indenfor istedet. - Nogle forslag til hvad jeg kan gøre for at den falder til ro når vi skal til at sove, og hvordan jeg gør at den sover inde på mit værelse? For den vil helst sove i stuen lige pt. og har hørt at den skal være i samme rum som dens ejer i hvertfald når den er hvalp. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts