Hop til indhold

God dag


Gæst spix
 Share

Recommended Posts

Sådan her på vej ud af lømmelalderen- den første- har vi- hunden og så jeg,haft en periode hvor det har været ualmindelig svært at passerer andre hunde - og motionister.

 

Jeg har nu godt set hvad vej vinden vejrede, for i et par uger, har han næsten gjort som jeg ønskede når vi passerede andre mennesker.

 

Men så idag, hvor vi kommer gående på et område med dårlig sigtbarhed (stien kroger) poppede en golden retriever pludselig frem.

 

Min gik også løs ,og som sædvanlig stivnede han lige, mens han tjekker mulighederne ud. Da jeg endnu ikke kan kalde ham sikkert ind,når der er andre hunde, siger jeg bare stop istedet, hvorefter jeg så kan "samle ham op" , mens han står stille.

 

Det gjorde jeg så også idag, sagde stop, men idag stoppede han, vendte og gik hen og satte sig ved siden af mig- i ophøjet ro. Bliv sagde jeg og han blev..........ligeindtil det sidste af retrieveren var passeret os.......

 

---------hvorefter spændingen åbenbart var blevet så voldsom at han nærmest eksploderede i fremdrift......så pyt at vi plejer at have en "fri" kommando. Jeg var bare SÅ stolt af min 9,5måneders hvalp.

 

Imorgen er det nok glemt igen- men nu ved jeg ,at han kan :klap:

 

nå jeg ville liiiige sætte et billede- men jeg har glemt hvordan- øv

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
nå jeg ville liiiige sætte et billede- men jeg har glemt hvordan- øv

 

Du indsætter billede ved at klikke på "clipsen" lige ved siden af den hvide smiley :mrgreen: Så skal du bare gennemse dit drev og have tålmodighed når du trykker upload - det går ikk så stærkt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvoe sejt, mand:klap: jeg kan næsten mærke din iver og stolthed:banan: man har næsten lyst til at løbe hen af vejen, og springe op i luften og råbe; yesss:5up: hvor er i dygtigeeee, tillykkke med det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

he he...:-D ja lige som man tror træningen kører godt... så har de glemt det igen... eller overhoved ikke vil det man har lært dem:genert: men knib bare på, det skal nok fise ind en dag, tålmodigheden er endnu en modstander engang imellem, hvor man må bide sig lidt i tungen, og tælle til ti og så fortsætte i roligt tempo:genert: men så må man tænke på, den gode dag hvor det hele lykkedes, den følelse er så fed, og den kommer igen:slem: held og lykke:-D men det var min tur igår til at blive ro meter højere af stolthed, da jeg trænede:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...