Gæst Kisbye Skrevet Marts 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 10, 2011 Måske er jeg en lille smule tung i røven, lyshåret osv..... Men jeg kan simpelthen ikke ligge et billede på min profil... Kan sagten uploade det under profilbillede, Men kan ikke finde ud af at ligge det synligt på min profil. Skulle der være en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan jeg fikser det..??? Det ville være en smule nemmere at finde mine egen indlæg i nogen af de tråde der er meeeget lange:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 der er 2 slags, profil billed som er dit profil billed og så avater som vises i tråde. Dit profil billed virker, men ikke din avatar, der har du ikke lagt noget op :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kisbye Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 aaaaah....det er sådan det hænger sammen....;O) Tuuuusind tak for hjælpen ;O)) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts