potil Skrevet Marts 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 13, 2011 "det var altså ikke os! lige pludselig sagde sengen bare PUF!" "vi lå bare lige så stille":engel::engel: "... men nu hvor sengen var rodet, så kunne vi jo godt tumle!" :slem::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Hygge :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Hygge :hjerte: Ja de har helt sikkert grinet sammen har været inde og rede sengen 3 gange den sidste time Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 nå, men nu blev der vist ro derinde, så vil jeg snige mig i bad og håbe at sengen stadig er fin når jeg kommer ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 jeg har altså et billed mere.. men den melder fejl hver gang jeg prøver at uploade, så jeg må lige prøve igen i aften :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Elsker bare altid dine billeder :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Elsker bare altid dine billeder :lun: tak :hjerte: selv om at de to tosser er noget kamerasky, men jeg fik dem i aftes gjorde jeg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Det ser godt nok hyggeligt ud :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 prøver lige med lidt flere... efter 3. gang er det åbenbart en tradition... så værsesgod! pudekamphundene slår til igen igen :stupid::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts